„Sztuczna inteligencja nie zmieni losu dzieci z Zimbabwe, ale Ty już tak”. Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce pokazuje, jak mogą wyglądać szkoły

„Sztuczna inteligencja nie zmieni losu dzieci z Zimbabwe, ale Ty już tak”. Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce pokazuje, jak mogą wyglądać szkoły
O autorze
0 min czytania 2024-07-17

W najnowszej kampanii Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce zderza obraz szkół, które mogą powstać dzięki zebranym środkom, z ich obecnym stanem. Sceny w spocie zostały zarówno stworzone od podstaw, przy użyciu narzędzi AI, jak i poprzez generatywne rozszerzanie istniejących materiałów fundacji.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– To, że sztuczna inteligencja zmieni świat, już wiemy – teraz możemy z radością pokazać, że właściwie wykorzystywana zmieni go na lepsze. W kampanii użyliśmy najnowszych dostępnych modeli AI, które pozwalają już nie tylko tworzyć wysokiej jakości obrazy, ale także zamieniać je w pełne życia, realistyczne sceny – komentuje Michał Kisielewski, Chief Creative Officer w SUPERMASSIVE.

Kampania będzie wyświetlana w Meta, sieci reklamowej Google i YouTubie w lipcu i sierpniu bieżącego roku.

Zdjęcia: mat. pras.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się