„In the Food for Love”: kampania sieci supermarketów Grand Frais w rytmie muzycznych przebojów

„In the Food for Love”: kampania sieci supermarketów Grand Frais w rytmie muzycznych przebojów
„I will always love you” – słyszymy w spocie reklamowym sieci sklepów Grand Frais. Twórcy kampanii prezentują w ten humorystyczny sposób przywiązanie klientów do marki.
O autorze
1 min czytania 2024-07-18

Francuska sieć sklepów spożywczych Grand Frais postanowiła stworzyć kampanię reklamową przy dźwiękach doskonale znanych piosenek. W najnowszych spotach wideo słyszymy się „I will always love you” Whitney Houston oraz „Say you, say Mme” Lionela Richiego. Celem działań jest zachęcenie do zakupów, a także pokazanie niezwykłego oddania klientów marki, prezentowanego codziennie w mediach społecznościowych.

Kampania „In the Food for Love”: kampania sieci supermarketów Grand Frais w rytmie muzycznych przebojów jest elementem większej akcji sklepów prowadzonej pod wspólną nazwą „Ciesz się zakupami”.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Spoty reklamowe można obejrzeć w telewizji oraz w sieci. W promocję sklepu włączyli się również influencerzy, m.in. @roro_cuistot, znana z wideo na tematy kulinarne, a cała akcja została uznana za jedną z najciekawszych przez jury Effie Awards. Twórcami działań jest agencja Rosa Paris.

Zdjęcie główne: YouTube

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS Kaufland Marketplace startuje w Polsce już 7 sierpnia

Kilka miesięcy temu Kaufland poinformował o planowanym wejściu swojej platformy marketplace do Polski. Dziś znany jest już termin premiery tego rozwiązania – ruszy 7 sierpnia pod domeną Kaufland.pl.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się