Francuska sieć sklepów spożywczych Grand Frais postanowiła stworzyć kampanię reklamową przy dźwiękach doskonale znanych piosenek. W najnowszych spotach wideo słyszymy się „I will always love you” Whitney Houston oraz „Say you, say Mme” Lionela Richiego. Celem działań jest zachęcenie do zakupów, a także pokazanie niezwykłego oddania klientów marki, prezentowanego codziennie w mediach społecznościowych.
Zobacz również
Kampania „In the Food for Love”: kampania sieci supermarketów Grand Frais w rytmie muzycznych przebojów jest elementem większej akcji sklepów prowadzonej pod wspólną nazwą „Ciesz się zakupami”.
Spoty reklamowe można obejrzeć w telewizji oraz w sieci. W promocję sklepu włączyli się również influencerzy, m.in. @roro_cuistot, znana z wideo na tematy kulinarne, a cała akcja została uznana za jedną z najciekawszych przez jury Effie Awards. Twórcami działań jest agencja Rosa Paris.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Zdjęcie główne: YouTube
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS Kaufland Marketplace startuje w Polsce już 7 sierpnia
Kilka miesięcy temu Kaufland poinformował o planowanym wejściu swojej platformy marketplace do Polski. Dziś znany jest już termin premiery tego rozwiązania – ruszy 7 sierpnia pod domeną Kaufland.pl.