Bieniek od 1 lipca 2024 r. przejęła zarządzanie zespołem marketingu Bolt w Polsce, na który składa się dział lokalizacji treści oraz zarządzanie społecznością. W ramach swoich obowiązków Bieniek odpowiada za lokalne działania Bolt, zarządzanie kontami społecznościowymi, prowadzenie kampanii promocyjnych, wykorzystując m.in., niestandardowych ambasadorów, a także wdrażanie i adaptacja globalnych projektów firmy. Jednym z jej ostatnich projektów jest m.in. kampania „Unicorn Scooters”, zrealizowana wspólnie z działem PR oraz akcja marketingowa dla użytkowników Bolt Food, która powstała we współpracy z dostawcą nowoczesnych metod płatności Blik.
– Na lokalnych rynkach, zadaniem Marketing Managera jest nie tylko dbanie o widoczność i rozpoznawalność marki przez pryzmat wszystkich usług, ale także dostosowywanie globalnej komunikacji do użytkowników i partnerów w danym kraju. Agata łączy w sobie dużą wrażliwość na szczegóły, wiedzę o najnowszych trendach oraz przedsiębiorcze podejście. Jesteśmy bardzo szczęśliwi, że od teraz odpowiada za wdrażanie naszej lokalnej strategii na polskim rynku – mówi John Faye, Head of Local Marketing.
Zobacz również
Wcześniej Bieniek pracowała na stanowisku Marketing Specialist w Bolt. Przed dołączeniem do firmy, Bieniek pracowała jako Growth Specialist w jednym z warszawskich software house’ów, gdzie zajmowała się głównie działaniami marketingowymi na rynkach zagranicznych. Doświadczenie zdobywała także w międzynarodowych firmach, zajmujących się nowoczesnymi rozwiązaniami dla sektora transportowego i związanego z zarządzaniem ruchem.
Zdjęcie główne: mat. pras.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach