Decathlon Marketplace z roku na rok rozwija się w zaskakującym tempie. Posiada już 25% udziału w całej sprzedaży online Decathlon Polska. Umożliwia sportowym partnerom biznesowym Decathlon, dotarcie do szerokiego grona klientów. Obecnie jest to prawie 300 sklepów, które prezentują i sprzedają swoje produkty poprzez stronę decathlon.pl. Tylko w pierwszym półroczu bieżącego roku pojawiło się aż 58 nowych sprzedawców.
Siła Decathlon Marketplace stale rośnie. Liczba zamówień w pierwszej połowie 2024 względem pierwszej połowy poprzedniego roku urosła o 65%. Z kolei liczba dostępnych ofert zwiększyła się aż o 130%, a wskaźnik GMV (Gross Merchandise Value – Wartość Brutto Towarów) wzrósł o 65%.
Zobacz również
-
Centralizacja i personalizacja: podwójna moc obsługi klienta w social media [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [6-12.09.24]: NowyMarketing Podcast o strategii miast, marketerzy a współpraca Roblox i Shopify, ekologia w marketingu wg jurorów Effie Poland
-
#PolecajkiNM cz. 23: The LIONS Creativity Report 2024, „Wyprostuj spojrzenie”, NotebookLM, Open AI o1
źródło: mat. prasowe, opracowanie: Agata Drynko
#PolecajkiNM cz. 23: The LIONS Creativity Report 2024, „Wyprostuj spojrzenie”, NotebookLM, Open AI o1