BLIK wspiera inkluzywność na OFF Festival w Katowicach

BLIK wspiera inkluzywność na OFF Festival w Katowicach
BLIK został tegorocznym partnerem OFF Festival Katowice. Między 2 a 4 sierpnia w trakcie festiwalu powstanie specjalna scena Open Stage BLIK, na której młodzi artyści będą prezentować swoją twórczość. Specjalna scena to nie tylko muzyka, ale również inkluzywne działania skierowano do osób Głuchych.
O autorze
2 min czytania 2024-07-29

Koncerty na tej scenie będą tłumaczone na polski język migowy, a strefa zapewni ciekawe działania edukacyjne. Jest to kolejna inicjatywa marki, która ma na celu zwiększanie inkluzywności. Lineup całego wydarzenia ułożył dyrektor imprezy – Artur Rojek.

Marka zaangażowana społecznie

BLIK to metoda płatności dostępna dla wszystkich niezależnie od poziomu sprawności, zawodu czy wykształcenia. Marka nie tylko udostępnia szybki, wygodny i bezpieczny sposób rozliczeń, ale także angażuje się społecznie. Współpraca z OFF Festival Katowice to kolejna inicjatywa, która ma na celu zwiększenie dostępności dla wszystkich, również osób z niepełnosprawnościami. BLIK w ramach partnerstwa tworzy scenę Open Stage BLIK, na której w ciągu trzech dni wydarzenia pojawi się dziewięciu polskich artystów takich jak Pola Nuda, Pola Chabot i Adam Baran czy zespół UNMUTE, który współtworzą wyłącznie osoby Głuche. Scena będzie w pełni dostosowana do osób Głuchych, a występy zostaną przetłumaczone na polski język migowy. Umożliwi to wszystkim uczestnikom cieszyć się muzyką i w pełni doświadczać festiwalowej atmosfery.

– BLIK to marka dostępna dla wszystkich. Całą firmą angażujemy się w różnorodne inicjatywy, mające na celu promowanie tych wartości. Nasz system jest uniwersalny oraz dla każdego, podobnie jak muzyka, która łączy ludzi. Dlatego też naturalnym dla nas krokiem było podjęcie współpracy z OFF Festival Katowice, podczas którego stworzymy Open Stage BLIK. Zwiększanie inkluzywności jest dla nas bardzo ważne, nie tylko w branży płatniczej, ale także w kontekście wydarzeń kulturalnych. Oprócz zapewnienia dostępności chcemy również realnie wspierać społeczność głuchych i niedosłyszących. Dlatego podczas festiwalu uczestnicy będą mogli przekazać darowiznę za pośrednictwem wygodnego przelewu na telefon BLIK, która trafi bezpośrednio na konto Polskiego Związku Głuchych – mówi Krzysztof Ziewiec, dyrektor marketingu i PR w BLIKU.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Wsparcie Polskiego Związku Głuchych

W trakcie trwania festiwalu uczestnicy będą mogli wyrazić aprobatę wobec wybranego artysty lub zespołu, wysyłając natychmiastowy przelew na telefon BLIK na specjalnie uruchomiony numer telefonu – 451 234 234. Cała zgromadzona kwota trafi do Polskiego Związku Głuchych. Celem zbierania funduszy jest zwiększanie dostępu do kultury dla Głuchych.

BLIK – marka dla wszystkich

Podczas festiwalu uczestnicy będą mogli nie tylko wziąć udział w koncertach na Open Stage BLIK, ale także skorzystać ze strefy BLIKA. Będą tam na nich czekać panele edukacyjne skupione na promowaniu Kultury Głuchych. W przerwach między koncertami każdy uczestnik festiwalu będzie mógł wziąć udział w krótkiej lekcji Polskiego Języka Migowego, zapoznać się z dokonaniami Kultury Głuchych przejść krótki kurs inkluzywności. Dla osób Głuchych będą przygotowane słuchawki wzmacniające dźwięk i wibracje, a dla osób słyszących – materiały edukacyjne w formie wideo.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Wydarzenia kulturalne oraz treści rozrywkowe bywają często niedostępne lub trudno dostępne dla osób z niepełnosprawnościami. BLIK angażuje się, aby zwiększać ich dostępność nie tylko poprzez partnerstwa z instytucjami czy OFF Festival Katowice, ale także tworząc kampanie marketingowe dostosowane do osób z niepełnosprawnościami.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Zdjęcia: mat. pras.