Koncerty na tej scenie będą tłumaczone na polski język migowy, a strefa zapewni ciekawe działania edukacyjne. Jest to kolejna inicjatywa marki, która ma na celu zwiększanie inkluzywności. Lineup całego wydarzenia ułożył dyrektor imprezy – Artur Rojek.
Marka zaangażowana społecznie
BLIK to metoda płatności dostępna dla wszystkich niezależnie od poziomu sprawności, zawodu czy wykształcenia. Marka nie tylko udostępnia szybki, wygodny i bezpieczny sposób rozliczeń, ale także angażuje się społecznie. Współpraca z OFF Festival Katowice to kolejna inicjatywa, która ma na celu zwiększenie dostępności dla wszystkich, również osób z niepełnosprawnościami. BLIK w ramach partnerstwa tworzy scenę Open Stage BLIK, na której w ciągu trzech dni wydarzenia pojawi się dziewięciu polskich artystów takich jak Pola Nuda, Pola Chabot i Adam Baran czy zespół UNMUTE, który współtworzą wyłącznie osoby Głuche. Scena będzie w pełni dostosowana do osób Głuchych, a występy zostaną przetłumaczone na polski język migowy. Umożliwi to wszystkim uczestnikom cieszyć się muzyką i w pełni doświadczać festiwalowej atmosfery.
Zobacz również
– BLIK to marka dostępna dla wszystkich. Całą firmą angażujemy się w różnorodne inicjatywy, mające na celu promowanie tych wartości. Nasz system jest uniwersalny oraz dla każdego, podobnie jak muzyka, która łączy ludzi. Dlatego też naturalnym dla nas krokiem było podjęcie współpracy z OFF Festival Katowice, podczas którego stworzymy Open Stage BLIK. Zwiększanie inkluzywności jest dla nas bardzo ważne, nie tylko w branży płatniczej, ale także w kontekście wydarzeń kulturalnych. Oprócz zapewnienia dostępności chcemy również realnie wspierać społeczność głuchych i niedosłyszących. Dlatego podczas festiwalu uczestnicy będą mogli przekazać darowiznę za pośrednictwem wygodnego przelewu na telefon BLIK, która trafi bezpośrednio na konto Polskiego Związku Głuchych – mówi Krzysztof Ziewiec, dyrektor marketingu i PR w BLIKU.
Wsparcie Polskiego Związku Głuchych
W trakcie trwania festiwalu uczestnicy będą mogli wyrazić aprobatę wobec wybranego artysty lub zespołu, wysyłając natychmiastowy przelew na telefon BLIK na specjalnie uruchomiony numer telefonu – 451 234 234. Cała zgromadzona kwota trafi do Polskiego Związku Głuchych. Celem zbierania funduszy jest zwiększanie dostępu do kultury dla Głuchych.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
BLIK – marka dla wszystkich
Podczas festiwalu uczestnicy będą mogli nie tylko wziąć udział w koncertach na Open Stage BLIK, ale także skorzystać ze strefy BLIKA. Będą tam na nich czekać panele edukacyjne skupione na promowaniu Kultury Głuchych. W przerwach między koncertami każdy uczestnik festiwalu będzie mógł wziąć udział w krótkiej lekcji Polskiego Języka Migowego, zapoznać się z dokonaniami Kultury Głuchych przejść krótki kurs inkluzywności. Dla osób Głuchych będą przygotowane słuchawki wzmacniające dźwięk i wibracje, a dla osób słyszących – materiały edukacyjne w formie wideo.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Wydarzenia kulturalne oraz treści rozrywkowe bywają często niedostępne lub trudno dostępne dla osób z niepełnosprawnościami. BLIK angażuje się, aby zwiększać ich dostępność nie tylko poprzez partnerstwa z instytucjami czy OFF Festival Katowice, ale także tworząc kampanie marketingowe dostosowane do osób z niepełnosprawnościami.
Zdjęcia: mat. pras.