Afrykańskie upały latem to dla Hiszpanów i turystów żadna nowość. Mimo tego władze Madrytu postanowiły poprawić komfort użytkowników komunikacji miejskiej w stolicy i tak powstały wiaty przystankowe wyposażone w system obniżający temperaturę.
„Natural Cooling” to technologia wykorzystująca parującą wodę, która następnie została zastosowana do schłodzenia powietrza. Nowoczesny system pozwala również na zbieranie i przechowywanie w specjalnych zbiornikach deszczówki i wykorzystania energii słonecznej. Chłodzenie włącza się tylko wtedy, gdy temperatura powietrza przekroczy 25°C.
Zobacz również
-
Centralizacja i personalizacja: podwójna moc obsługi klienta w social media [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [6-12.09.24]: NowyMarketing Podcast o strategii miast, marketerzy a współpraca Roblox i Shopify, ekologia w marketingu wg jurorów Effie Poland
-
#PolecajkiNM cz. 23: The LIONS Creativity Report 2024, „Wyprostuj spojrzenie”, NotebookLM, Open AI o1
Wiaty autobusowe wyposażone w system „Natural Cooling” pojawiły się w Pavones i Villaverde. W ten sposób rozpoczął się okres testowania rozwiązania zaproponowanego przez JCDecaux i EMT Madrid.
#PolecajkiNM cz. 23: The LIONS Creativity Report 2024, „Wyprostuj spojrzenie”, NotebookLM, Open AI o1
Zdjęcia: madrid.es
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS „Następny przystanek – Polska”: POT inauguruje w Paryżu podczas Igrzysk kampanię o globalnym zasięgu
„Następny przystanek – Polska” – głoszą billboardy zawieszone w korytarzach łączących stacje paryskiego metra. W ten sposób Polska Organizacja Turystyczna zachęca obcokrajowców do odwiedzenia naszego kraju.