Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Ponad 500 stron o mózgu i marketingu – zdobądź e-book „NeuroMarketing Insight” za darmo.

SZCZEGÓŁY

XXIII edycja konkursu „Świat Przyjazny Dziecku”

XXIII edycja konkursu „Świat Przyjazny Dziecku”
Ruszyła XXIII edycja Konkursu Świat Przyjazny Dziecku wykreowanego przez Komitet Ochrony Praw Dziecka. W jury m.in. Katarzyna Bosacka.
O autorze
1 min czytania 2024-08-01

Konkurs Świat Przyjazny Dziecku to okazja do promocji nagrodzonych – zdaniem kapituły, najlepszych książek, zabawek, gier planszowych, miejsc, inicjatyw. Każdy zwycięski produkt ma prawo do używania logo KOPD i konkursu: jako znaku jakości.

Celem Konkursu jest wyróżnienie oraz docenienie produktów, miejsc, inicjatyw i platform, które w szczególny sposób przyczyniają się do rozwoju społecznego, poznawczego oraz emocjonalnego dzieci. W tym roku utworzono kolejne, nowe kategorie:

  • Kosmetyki przyjazne dzieciom,
  • Artykuły kreatywne,
  • Żywność dobra i przyjazna dziecku.

Do kapituły i grona ekspertów dołączyła też znana i lubiana Katarzyna Bosacka.

Dzięki pozyskanym środkom organizatorzy wydarzenia mogą świadczyć: 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
  • bezpłatną pomoc prawną i psychologiczną,
  • diagnozę dzieci wykorzystywanych seksuale,
  • mediacje rodzinne, 
  • terapię psychologiczną dziecka i rodziny, 
  • porady prawne i psychologiczno-pedagogiczne, 
  • działania edukacyjne. 

Zasady zgłoszenia

1. Należy wypełnić ankietę, uiścić opłatę konkursową (szczegóły w REGULAMINIE).

2. Zgłaszane produkty w liczbie dwóch egzemplarzy należy nadesłać na adres KOPD, ul. Oleandrów 6, Warszawa. Jeśli zgłoszenie dotyczy miejsca, produktu internetowego: zdjęcia, ankieta i opis.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

3. Zgłoszenie można nadesłać na adres [email protected] lub zgłosić się na stronie projektu przez rejestrację elektroniczną.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Zdjęcie główne: mat. pras.