Na potrzeby kampanii przygotowano serię dedykowanych memów i filmików oraz landing page www.badrubberducker.com, stanowiący główną oś komunikacyjną akcji. Działania będą szeroko promowane w mediach społecznościowych, m.in. na Facebooku, Instagramie i YouTube. W planach jest też przeprowadzenie konkursu na Instagramie.
Akcja jest utrzymana w pozytywnym, ale rebelianckim i niegrzecznym klimacie marki. „Żółta gumowa kaczka to dziś element popkulturowy, wręcz kultowy – często wykorzystywany m.in. jako element street art. Jest też jednym z motywów wiosenno-letniej kampanii Croppa, dlatego zdecydowaliśmy, że Bad Rubber Ducker będzie idealnym zadziornym tematem przewodnim kampanii.„ – komentuje Arkadiusz Dudkowski, Specjalista ds. Marketingu marki Cropp.
Zobacz również
Punktem kulminacyjnym kampanii będzie event „bombing kaczek”. W wybranych miastach zostaną wyznaczone punkty zrzutu gumowych kaczek Croppa, a każdy uczestnik będzie miał możliwość zdobycia cennych nagród.
Wszystkie działania będą wspierane kampanią zasięgową w Internecie.
Za koncepcję, kreację kampanii, sesję zdjęciową oraz działania promocyjne w Internecie odpowiada agencja interaktywna zjednoczenie.com. Zorganizowaniem eventów i e-PR-em eventów zajmuje się agencja FBI Media.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing