Coraz większa liczba konsumentów jest świadoma tego, że przy wyborach zakupowych istotna jest nie tylko cena, czy nawet jakość produktu, ale także wartości, jakimi kieruje się jego producent oraz inicjatywy, które wspiera. Z myślą o środowisku marka Foxy dąży to tego, aby jej produkty były dla konsumentów dobrym wyborem pod każdym względem.
– Dbanie o środowisko oraz bioróżnorodność traktujemy jako naszą misję. Dzięki działaniom na ich rzecz chcemy realnie przyczyniać się do budowania lepszego świata, a także umożliwić konsumentom podejmowanie takich decyzji zakupowych, które będą zgodne z ich wartościami. Stąd też budujemy świadomość wyzwań środowiskowych, takich jak dobrostan zapylaczy oraz podejmujemy proaktywne działania m.in. nawiązując współpracę z 3Bee oraz dedykując projektowi całą linię produktową – tłumaczy Tomasz Walicki, Dyrektor Marketingu Foxy.
Zobacz również
Realne wsparcie dla zapylaczy
Foxy postawiło na ochronę pszczół i różnorodności biologicznej, wspierając włoską firmę 3Bee w ogólnoeuropejskim wieloletnim projekcie. Firma 3Bee zajmuje się technologiami klimatycznymi i opracowuje inteligentne systemy monitorowania oraz diagnostyki zdrowia zapylaczy oraz różnorodności biologicznej.
– Jesteśmy dumni, że opracowaliśmy projekt, który narodził się we Włoszech i rozszerzył się na ponad 6 krajów europejskich, wywierając ogromny wpływ na gromadzenie przydatnych danych do badania zachowań owadów zapylających – a tym samym stanu różnorodności biologicznej w Europie. Cieszymy się również, że możemy dzielić z Foxy pragnienie uświadomienia jak największej liczbie konsumentów kwestii ochrony Bioróżnorodności – podkreśla Davide Briganti – Senior Communication & Biodiversity Strategist w firmie 3Bee.
Dzięki temu projektowi z 3Bee, Foxy wspiera działalność ponad 50 pszczelarzy z całej Europy. Osoby biorące udział w inicjatywie zostały wyposażone w technologię Hive-Tech, która umożliwia, monitorowanie w czasie rzeczywistym temperatury, natężenia dźwięku, poziomu wilgotności oraz wagi w ulach. Na poziomie europejskim Foxy przyczyni się do ochrony i monitorowania milionów pszczół.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
W ramach współpracy powstała dedykowana linia Foxy Love the Bee, w skład której wchodzą ręcznik kuchenny oraz papier toaletowy.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Zdjęcia: mat. pras.