IKEA w Wielkiej Brytanii udostępniła kupującym usługę „kliknij i odbierz”. Choć opcja dostępna jest już w wielu innych sklepach, sieć salonów z wyposażeniem wnętrz postawiła na promocję, która przykuwa wzrok. W wideo typu FOOH (ang. fake out of home) widzimy olbrzymich rozmiarów przytulankę przypominającą kształtem… chodzący sklep IKEA.
Zobacz również
Opublikowany w social mediach sklepu filmik jest elementem kampanii zatytułowanej „Ways to shop” (pol. „Metody robienia zakupów”) i nawiązuje do stylistyki horrorów klasy B. Gigantyczna maskotka przemierza jedno z brytyjskich miast, odwiedzając różne lokalizacje. Co ciekawe, poszczególni odbiorcy – użytkownicy platformy Meta, na której wyświetlane będą filmiki – zobaczą miejsca, które w danym momencie znajdują się najbliżej nich.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Reżyserem klipów jest Matte Cooper, a za produkcję odpowiada agencja kreatywna Mother.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Zdjęcia: www.motherlondon.com
PS IKEA wprowadza e-kioski, aby jeszcze bardziej ułatwić zakupy
IKEA wprowadza samoobsługowe kioski, które mają jeszcze bardziej uprościć i przyspieszyć kupowanie. W ten sposób sieć sklepów robi kolejny krok w kierunku poprawy doświadczeń zakupowych klientów.
PS2 Mentos wykorzystuje FOOH w kampanii „Yes To Fresh”
Marka Mentos prezentuje kampanię Yes To Fresh pod hasłem „Dodaj świeżości do codzienności”. Wykorzystano w niej technologię Fake Out Of Home.