„Ways to shop”: gigantyczny pluszowy budynek IKEA promuje usługę „kliknij i odbierz” w viralowym wideo

„Ways to shop”: gigantyczny pluszowy budynek IKEA promuje usługę „kliknij i odbierz” w viralowym wideo
Gigantyczny pluszowy sklep IKEA przemierza angielskie miasto. Horror klasy B? Nie – kampania „Ways to shop”, promująca wprowadzenie usługi „kliknij i odbierz” na Wyspach Brytyjskich.
O autorze
1 min czytania 2024-08-12

IKEA w Wielkiej Brytanii udostępniła kupującym usługę „kliknij i odbierz”. Choć opcja dostępna jest już w wielu innych sklepach, sieć salonów z wyposażeniem wnętrz postawiła na promocję, która przykuwa wzrok. W wideo typu FOOH (ang. fake out of home) widzimy olbrzymich rozmiarów przytulankę przypominającą kształtem… chodzący sklep IKEA.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Opublikowany w social mediach sklepu filmik jest elementem kampanii zatytułowanej „Ways to shop” (pol. „Metody robienia zakupów”) i nawiązuje do stylistyki horrorów klasy B. Gigantyczna maskotka przemierza jedno z brytyjskich miast, odwiedzając różne lokalizacje. Co ciekawe, poszczególni odbiorcy – użytkownicy platformy Meta, na której wyświetlane będą filmiki – zobaczą miejsca, które w danym momencie znajdują się najbliżej nich.

Reżyserem klipów jest Matte Cooper, a za produkcję odpowiada agencja kreatywna Mother.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Zdjęcia: www.motherlondon.com

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS IKEA wprowadza e-kioski, aby jeszcze bardziej ułatwić zakupy

IKEA wprowadza samoobsługowe kioski, które mają jeszcze bardziej uprościć i przyspieszyć kupowanie. W ten sposób sieć sklepów robi kolejny krok w kierunku poprawy doświadczeń zakupowych klientów.

PS2 Mentos wykorzystuje FOOH w kampanii „Yes To Fresh”

Marka Mentos prezentuje kampanię Yes To Fresh pod hasłem „Dodaj świeżości do codzienności”. Wykorzystano w niej technologię Fake Out Of Home.