Grupa InPost Oficjalnym Partnerem Atlético Madryt

Grupa InPost Oficjalnym Partnerem Atlético Madryt
Grupa InPost została nowym Oficjalnym Partnerem Atlético Madryt – czołowego klubu hiszpańskiej LaLiga. InPost jest także Oficjalnym Partnerem klubu angielskiej Premier League Newcastle United, najliczniejszego wyścigu Tour de France oraz Sponsorem Strategicznym reprezentacji Polski w piłce nożnej. Ponadto InPost w ramach projektu InPost Sport Team sponsoruje polskich olimpijczyków na czele z Natalią Kaczmarek i Wojciechem Nowickim.
O autorze
2 min czytania 2024-08-13

Hiszpania jest jednym z najszybciej rozwijających się rynków Grupy InPost z ponad 8 000 punktów odbioru OOH. Współpraca z Atlético Madryt, który posiada miliony kibiców na terenie całego kraju, pozwoli Grupie wzmocnić lokalną świadomość marki InPost.

– Jestem dumny, że zostaliśmy Oficjalnym Partnerem Atlético Madryt. Pracowitość, zaangażowanie i determinacja – to nasze cechy wspólne. Rozszerzenie portfolio sponsorskiego Grupy InPost o współpracę z jednym z najlepszych klubów piłkarskich na świecie, potwierdza nasze ambicje dalszego rozwoju i ekspansji. Wierzę, że dzięki temu sojuszowi kolejne miliony hiszpańskich fanów piłki nożnej zakochają się w dostawach InPost – mówi Rafał Brzoska, założyciel i CEO Grupy InPost.

– Ta umowa to kolejny krok w realizacji przemyślanej strategii sponsoringowej, mającej na celu zwiększanie świadomości marki i rozwój biznesu na rynkach europejskich. Jako międzynarodowa firma z polskimi korzeniami jesteśmy dumni, że taki klub jak Atletico dołącza do sportowych partnerów Grupy InPost, obok Tour de France i Newcastle United – dodaje Marek Szkolnikowski, Dyrektor ds. sponsoringu sportowego Grupy InPost.

– Cieszymy się, że możemy powitać Grupę InPost w naszej sportowej rodzinie. Jeśli jest jedna rzecz, która nas charakteryzuje – to jest to fakt, że potrafimy iść pod prąd, aby spełniać nasze marzenia – jesteśmy prawdziwymi fighterami. Wierzymy, że InPost jest idealnym partnerem, który będzie nam towarzyszył w nadchodzących sezonach, gdy będziemy walczyć o pozostanie na szczycie i o zdobywanie kolejnych tytułów, robiąc to inaczej niż pozostali – z pokorą, profesjonalizmem i nieustanną pracą – komentuje Óscar Mayo, COO Atlético Madrid.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Umowa sponsorska przewiduje, że InPost będzie obecny ze swoimi maszynami Paczkomat® na legendarnym stadionie Civitas Metropolitano. Reklamy marki będą emitowane podczas meczów zarówno na boisku na bandach LED, jak i poza nim podczas rozgrywek LaLiga, a także będą widoczne w strefie kibica pod stadionem. Ponadto InPost stanie się oficjalnym dostawcą dla sklepu Atletico – fani będą mogli odbierać swoje zakupy, w tym koszulki na nowy sezon z sieci maszyn Paczkomat® i punktów PUDO. Użytkownicy uzyskają też dostęp do specjalnych promocji, aby spotkać swoich ulubionych graczy czy uczestniczyć w ekskluzywnych wydarzeniach.

W ramach umowy i zaangażowania obu firm w zrównoważony rozwój InPost i Atlético Madryt utworzą Radę Zrównoważonego Rozwoju. Rada stworzy wspólną strategię w celu osiągnięcia najlepszych praktyk skoncentrowanych na zrównoważonym rozwoju. To działanie spójne ze strategią ESG dla Grupy InPost.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Zdjęcie główne: mat. pras.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS Neuromarketing w pigułce, czyli jak reklamy oddziałują na mózg cz. 3

Oto trzecia już odsłona cyklu pt. „Neuromarketing w pigułce, czyli jak reklamy oddziałują na mózg”. Tym razem zajmiemy się ocieplaniem wizerunku, a także wyjaśnię, dlaczego nie warto być perfekcyjnym.