Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy?

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Jak polscy internauci oglądają YouTube?

Według badania przeprowadzonego w marcu 2014 przez Interaktywny Instytut Badań Rynkowych 80% regularnych polskich internautów (korzystających z internetu przynajmniej raz w tygodniu) ogląda w internecie materiały wideo.
O autorze
0 min czytania 2014-06-04

Miejscem, z którego korzystają w tym celu najczęściej jest YouTube, wyprzedzający niemal trzykrotnie plasujące się na drugim miejscu portale VOD i mający wśród swoich użytkowników 38% osób subskrybujących różne kanały. Osoby korzystające z serwisu deklarują, że przede wszystkim oglądają tam muzyczne materiały wideo, komediowe, filmy instruktażowe „zrób to sam” oraz przepisy kulinarne.