Adrian Zawadzki objął stanowisko dyrektora marketingu i PR firmy Metro Properties Sp. z o. o.

Adrian Zawadzki odpowiada za strategię, komunikację marketingową i PR 17 centrów handlowych zarządzanych przez firmę, jak i samego Metro Properties w Polsce.
O autorze
0 min czytania 2014-06-06

Z firmą związany jest od ośmiu lat. Zarządzał trzema centrami handlowymi, w tym jednym z największych obiektów handlowych w Polsce – galerią Magnolia Park we Wrocławiu. Pełnił również funkcję doradcy ds. PR, rzecznika prasowego oraz kierownika ds. komunikacji.

Do 2006 roku pracował w dziale marketingu Ernst &Young, a wcześniej w dziale komunikacji korporacyjnej Polskiej Telefonii Cyfrowej oraz przez ponad pięć lat w agencjach PR i event marketingu jako freelancer.

Z wykształcenia jest psychologiem, kulturoznawcą oraz licencjonowanym zarządcą nieruchomości.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj