Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Ponad 500 stron o mózgu i marketingu – zdobądź e-book „NeuroMarketing Insight” za darmo.

SZCZEGÓŁY

Kamil Bolek na pokładzie Tears of Joy

Kamil Bolek na pokładzie Tears of Joy
Agencja Tears of Joy wprowadza nową usługę VideoSEO na polski rynek. W oparciu o analitykę zachowań użytkowników, powstaną treści wideo optymalizowane pod algorytmy Google oraz wyszukiwarki najpopularniejszych mediów społecznościowych. Usługa jest już dostępna na YouTube, w przyszłości dołączy TikTok oraz Instagram. Za jej budowę i rozwój, jako Business Development Director, odpowiedzialny jest Kamil Bolek. 
O autorze
1 min czytania 2024-08-20

Marketing w wyszukiwarkach stanowi obecnie największą część tortu reklamowego w digitalu, notując równocześnie największe wzrosty. Według Raportu Strategicznego Internet 2023/2024 IAB Polska wydatki na SEM w 2023 osiągnęły 2,42 mld zł. Zdecydowana większość reklamodawców skupia się na optymalizacji stron internetowych i tworzeniu treści tekstowych, podczas gdy konsumenci coraz częściej poszukują treści wideo, których szukają nie tylko w Google. Aż 40% osób w wieku 18-24 szuka treści najpierw w najpopularniejszych mediach społecznościowych.

Agencja Tears of Joy, odpowiadając na obecne trendy, chce wykorzystać ten potencjał i przenieść SEO na nowy wideo-poziom. Dzięki nowej usłudze marki otrzymają możliwość realizacji nie tylko odpłatnych kampanii wideo, ale przede wszystkim tworzenia kreatywnych strategii pod kątem faktycznych potrzeb i zapytań użytkowników. Agencja będzie odpowiadać za analitykę, opracowanie kreatywnych strategii, produkcję wideo oraz połączenie działań VideoSEO ze współpracą z twórcami internetowymi. 

– Wideo jest dzisiaj bez wątpienia podstawowym nośnikiem wszelkich treści w internecie, a YouTube jest obecnie w tej kategorii niekwestionowanym liderem. Jest nie tylko największym portalem wideo, najpopularniejszym medium społecznościowym w Polsce, ale i drugą najpopularniejszą wyszukiwarką, z której wyniki bardzo często pojawiają się również na pierwszej stronie Google. Dlatego rozwój nowej usługi zaczynamy właśnie tam. To ogromny i ciągle niewykorzystany potencjał – dlatego chcemy wspólnie przenieść dotychczasowe „tekstowe” działania SEO do świata wideo i mediów społecznościowych – komentuje Kamil Bolek, który jako Business Development Director odpowiada za budowę i rozwój nowej usługi.

Kamil Bolek z branżą związany jest od ponad 10 lat. Wcześniej zajmował stanowisko CMO i członka zarządu sieci partnerskiej LifeTube, był również Head of Communication w globalnej platformie influencerskiej indaHash. Aktualnie wykłada influencer marketing i wideo marketing na YouTube na kilku kierunkach studiów podyplomowych. Jest również arbitrem Komisji Etyki Reklamy i często dzieli się wiedzą na różnych konferencjach marketingowych.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Ja to się po prostu bardzo raduję, że możemy wspólnie wprowadzać na rynek nową usługę, gdyż Kamila i jego podejście, wiedzę i eksperckość od lat podziwiałem i doceniałem, będąc słuchaczem na konferencjach czy współpracując z nim w ramach grupy roboczej ds. Influencer Marketingu przy IAB. Gdy wewnętrznie zaczęliśmy myśleć o tym, kto na polskim rynku mógłby podjąć się przeniesienia SEO do świata wideo, to Kamil pojawił się u mnie jako top of mind – komentuje CEO Tears of Joy, Łukasz Kępiński. 

źródło: mat. prasowe, opracowanie: Agata Drynko

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się