Kamil Bolek na pokładzie Tears of Joy

Kamil Bolek na pokładzie Tears of Joy
Agencja Tears of Joy wprowadza nową usługę VideoSEO na polski rynek. W oparciu o analitykę zachowań użytkowników, powstaną treści wideo optymalizowane pod algorytmy Google oraz wyszukiwarki najpopularniejszych mediów społecznościowych. Usługa jest już dostępna na YouTube, w przyszłości dołączy TikTok oraz Instagram. Za jej budowę i rozwój, jako Business Development Director, odpowiedzialny jest Kamil Bolek. 
O autorze
1 min czytania 2024-08-20

Marketing w wyszukiwarkach stanowi obecnie największą część tortu reklamowego w digitalu, notując równocześnie największe wzrosty. Według Raportu Strategicznego Internet 2023/2024 IAB Polska wydatki na SEM w 2023 osiągnęły 2,42 mld zł. Zdecydowana większość reklamodawców skupia się na optymalizacji stron internetowych i tworzeniu treści tekstowych, podczas gdy konsumenci coraz częściej poszukują treści wideo, których szukają nie tylko w Google. Aż 40% osób w wieku 18-24 szuka treści najpierw w najpopularniejszych mediach społecznościowych.

Agencja Tears of Joy, odpowiadając na obecne trendy, chce wykorzystać ten potencjał i przenieść SEO na nowy wideo-poziom. Dzięki nowej usłudze marki otrzymają możliwość realizacji nie tylko odpłatnych kampanii wideo, ale przede wszystkim tworzenia kreatywnych strategii pod kątem faktycznych potrzeb i zapytań użytkowników. Agencja będzie odpowiadać za analitykę, opracowanie kreatywnych strategii, produkcję wideo oraz połączenie działań VideoSEO ze współpracą z twórcami internetowymi. 

– Wideo jest dzisiaj bez wątpienia podstawowym nośnikiem wszelkich treści w internecie, a YouTube jest obecnie w tej kategorii niekwestionowanym liderem. Jest nie tylko największym portalem wideo, najpopularniejszym medium społecznościowym w Polsce, ale i drugą najpopularniejszą wyszukiwarką, z której wyniki bardzo często pojawiają się również na pierwszej stronie Google. Dlatego rozwój nowej usługi zaczynamy właśnie tam. To ogromny i ciągle niewykorzystany potencjał – dlatego chcemy wspólnie przenieść dotychczasowe „tekstowe” działania SEO do świata wideo i mediów społecznościowych – komentuje Kamil Bolek, który jako Business Development Director odpowiada za budowę i rozwój nowej usługi.

Kamil Bolek z branżą związany jest od ponad 10 lat. Wcześniej zajmował stanowisko CMO i członka zarządu sieci partnerskiej LifeTube, był również Head of Communication w globalnej platformie influencerskiej indaHash. Aktualnie wykłada influencer marketing i wideo marketing na YouTube na kilku kierunkach studiów podyplomowych. Jest również arbitrem Komisji Etyki Reklamy i często dzieli się wiedzą na różnych konferencjach marketingowych.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Ja to się po prostu bardzo raduję, że możemy wspólnie wprowadzać na rynek nową usługę, gdyż Kamila i jego podejście, wiedzę i eksperckość od lat podziwiałem i doceniałem, będąc słuchaczem na konferencjach czy współpracując z nim w ramach grupy roboczej ds. Influencer Marketingu przy IAB. Gdy wewnętrznie zaczęliśmy myśleć o tym, kto na polskim rynku mógłby podjąć się przeniesienia SEO do świata wideo, to Kamil pojawił się u mnie jako top of mind – komentuje CEO Tears of Joy, Łukasz Kępiński. 

źródło: mat. prasowe, opracowanie: Agata Drynko

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się