Cristiano Ronaldo pobił kolejny rekord. Tym razem na YouTubie

Cristiano Ronaldo pobił kolejny rekord. Tym razem na YouTubie
Topowy portugalski piłkarz, Cristiano Ronaldo, uruchomił konto na YouTubie. Wystarczył jeden dzień, aby słynny CR7 pobił rekord platformy, osiągając poziom kilkunastu milionów subskrypcji.
O autorze
1 min czytania 2024-08-23

Świat sportu coraz częściej łączy się ze światem internatu, a przykładem są już nie tylko wirtualne gry umożliwiające wcielenie się w ulubionego zawodnika na boisku. Cristiano Ronaldo, czołowy portugalski zawodnik, założył ostatnio konto na platformie YouTube i tym samym pobił kolejny w swoim życiu rekord.

Konto UR Cristiano w ciągu kilku godzin od uruchomienia odwiedziło i zasubskrybowało kilkanaście milionów followersów, a dziś jest ich już niemal 30 milionów.

Aby zauważyć fenomen Ronaldo, warto porównać go z twórcą internetowym o pseudonimie MrBeast, będącym youtuberem z największą liczbą followersów na świecie (311 milionów). Jemu osiągnięcie poziomu 10 milionów subskrypcji zajęło ponad 130 dni.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Już pierwszego dnia na YouTubie pojawiło się kilka krótkich, mających od 30 sekund do około 3 minut każdy, nagrań, które zdobyły ogólnoświatową popularność. Informacja o starcie konta UR Cristiano pojawiła się w mediach społecznościowych sportowca, na Facebooku, Instagramie i X (wcześniej Twitterze), które w sumie na co dzień śledzi ponad 918 milionów internautów.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Co ciekawe, gdyby chociaż połowa osób obserwujących konto Cristiano Ronaldo na Instagramie rozpoczęła obserwację UR Ronaldo, piłkarz stałby się najbardziej obserwowanymi youtuberem na świecie.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Tematy filmików publikowanych przez Cristiano Ronaldo są rozmaite: od tego, na którym piłkarz odsłania własną podobiznę w muzeum figur woskowych Madame Tussauds w Nowym Jorku, aż do nagrań zachwalających piękno Arabii Saudyjskiej (Ronaldo gra obecnie w saudyjskim klubie Al-Nassr FC).

Zdjęcia: YouTube

PS Wojtek Kardyś: Influencerzy nadal budują lojalność – ale tylko ci właściwie dobrani

Rynek influencer marketingu w Polsce jest już wart kilka milionów złotych. Twórców internetowych nie warto jednak traktować jak „maszynek do zarabiania pieniędzy”, ale jako partnerów do współpracy. Takich, z którymi dąży się do wspólnego celu: osiągnięcia jak najwyższych wyników biznesowych.