„Leczmy z troską!”: organizacjom non profit pozostał niecały miesiąc na zgłoszenia do konkursu Teva Pharmaceuticals

„Leczmy z troską!”: organizacjom non profit pozostał niecały miesiąc na zgłoszenia do konkursu Teva Pharmaceuticals
Konkurs „Leczmy z troską!” wraz z towarzyszącą mu kampanią, postulującą przywrócenie medycynie ludzkiej twarzy, jest już na półmetku. Fundacje i stowarzyszenia działające na rzecz pacjentów i ich bliskich mogą zgłaszać do niego swoje ubiegłoroczne projekty jeszcze przez niecały miesiąc – do 15 września 2024 r.
O autorze
1 min czytania 2024-08-26

Na zwycięzców „Leczmy z troską!”, których poznamy w listopadzie, czeka łącznie 100 tys. zł w grantach na dalszą działalność.

– Większość lekarzy, których znam, ma dar empatii. Ale trzeba stworzyć warunki, by mogła ona wybrzmieć. Warunków brak, dlatego dochodzi do sytuacji, w której człowiek, pełen uzasadnionego lęku spotyka się z drugim człowiekiem, który jest sfrustrowany, nie czuje się spełniony w misji zawodowej. Misją zawodu lekarza jest pomóc pacjentowi, a nie odfajkować wizytę, wystawić receptę i skierowanie bez słowa komentarza – mówił prof. Cezary Szczylik, ambasador konkursu Leczmy z troską! na łamach „Twojego Stylu”.

Z intencją przywrócenia medycynie ludzkiej twarzy, a zarazem podkreślenia wagi działań organizacji non profit na rzecz pacjentów w maju 2024 r. ruszyły kampania i konkurs „Leczmy z troską!” To pierwsza polska edycja globalnego projektu firmy Teva Pharmaceuticals pod nazwą Humanizing Health.

„Leczmy z troską!” przypomina, że nadal zbyt często zdarzają się sytuacje, w których chorzy otrzymują leczenie medyczne, ale brakuje dbałości o ich samopoczucie czy nawet dobrej, życzliwej rozmowy. Te zadania często przejmują organizacje non-profit – fundacje czy stowarzyszenia, które prowadzą projekty dla pacjentów, a ich działalność jest wręcz bezcenna. To dlatego organizatorzy konkursu chcą docenić ich starania i wsparcie oferowane chorym czy potrzebującym opieki.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Organizacje non profit – fundacje i stowarzyszenia prowadzące działania na rzecz pacjentów czy ich bliskich do 15 września br. mogą zgłaszać do konkursu swoje projekty z poprzedniego roku, czyli działania, których realizacja przebiegła między 1 stycznia 2023 a 20 maja 2024. Następnie w dwóch etapach zgłoszenia zostaną ocenione m.in. pod kątem zasięgu, innowacyjności i użyteczności dla zainteresowanych, czyli chorych i opiekunów. Zgłoszenia należy przesyłać poprzez specjalny formularz dostępny na stronie konkursu.

Laureat nagrody głównej odbierze 40 tysięcy zł, a pozostała czwórka – po 15 tysięcy zł. Finałem projektu będzie uroczysta gala „Leczmy z troską!”.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Ambasadorami akcji są: Edyta Jungowska – aktorka, prof. Cezary Szczylik – onkolog i Dorota Czekaj, prezeska Sieci Przedsiębiorczych Kobiet, a prywatnie pacjentka.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Zdjęcie główne: mat. pras.