Jose, psy tropiące Wi-Fi i wakacyjne poszukiwania Internetu – 16 czerwca rusza najnowsza kampania reklamowa T-Mobile, promująca pakiety mobilnego Internetu w roamingu, w nowej ofercie Travel & Surf, dostępne w ponad 100 krajach na całym świecie. „Szukaj przygód, a nie Wi-Fi” – tym hasłem T-Mobile w zabawny sposób przypomina, że są lepsze sposoby spędzania czasu na wakacjach niż poszukiwanie Wi-Fi.
Celem kampanii jest przekonanie urlopowiczów, aby zamiast tracić czas szukanie dostępu do Internetu, wybrali Travel & Surf, usługę, która pozwoli im korzystać z Internetu poza granicami kraju, bez obaw o niespodziewane wydatki. Oferta Travel & Surf obejmuje szereg pakietów danych, zróżnicowanych pod względem wielkości transferu i czasu ich wykorzystania, dzięki czemu klienci T-Mobile na wakacjach w ponad 100 krajach, będą mogli wybrać opcję, która najlepiej odpowiada ich potrzebom.
Zobacz również
Bohaterem kampanii jest Jose – przedsiębiorczy mieszkaniec z jednego z nadmorskich kurortów w Hiszpanii. Jose przez lata wynajmował turystom łodzie, riksze i rowery. Pod wpływem narastającej lawiny pytań turystów o najbliższe miejsce z dostępem do Wi-Fi, postanawia otworzyć nowy biznes. Zaczyna tresować psy, aby następnie wynajmować je turystom do tropienia sygnału Wi-Fi.
Ruszająca dziś kampania będzie prowadzona głównie w Internecie. Viralowy spot inicjujący całą komunikację emitowany będzie wyłącznie za pośrednictwem portalu YouTube. Kreacje reklamujące ofertę Travel & Surf zobaczymy w Internecie – w ramach kampanii bannerowej (także na urządzeniach mobilnych), na nośnikach reklamy zewnętrznej na lotniskach w Warszawie i Modlinie oraz w punktach sprzedaży. Działania komunikacyjne prowadzone będą także w mediach własnych: na stronie T-Mobile.pl i w serwisie T-Mobile-trendy.pl. W kampanii duży nacisk położono także na media społecznościowe – Facebook, YouTube oraz Twitter (w tym ostatnim, w wybranych krajach: Niemczech, Polsce i Holandii).
Działania komunikacyjne prowadzone na polskim rynku są elementem ogólnoeuropejskiej kampanii reklamowej koordynowanej przez Deutsche Telekom. Oferta pakietów Travel & Surf promowana będzie również w Austrii, Chorwacji, Czechach, Niemczech, Grecji, Macedonii, Holandii, Rumunii, Słowacji, i na Węgrzech.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Kampania została przygotowana we współpracy z agencją DDB Tribal w Berlinie i domem mediowym Mediacom w Dusseldorfie.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Za adaptację reklam w Polsce odpowiedzialna jest agencja DDB Warszawa. Działania promocyjne w social media zrealizuje agencja Next, a kampanię OOH na lotniskach w Warszawie i Modlinie zaplanował dom mediowy Starcom.