Prowokacyjna kampania ZaadoptujFaceta.pl

W związku z początkiem letnich wyprzedaży, serwis ZaadoptujFaceta.pl uruchamia kampanię reklamową zachęcającą do skorzystania z wyprzedaży. Przecenionym towarem są... mężczyźni. Działania prowadzone będą w prasie oraz internecie, w tym w mediach społecznościowych.
O autorze
1 min czytania 2014-06-16

Już w najbliższy poniedziałek na specjalnej okładce „Metra” będzie można dowiedzieć się o najnowszych promocjach na ZaadoptujFaceta.pl – o wyprzedaży miśków, wąsaczy, geeków, elegancików oraz o specjalnej ofercie na pakerów i wytatuowanych. W ten sposób serwis przedstawia swoją oryginalną ideę młodym czytelnikom największej bezpłatnej gazety w Polsce. – Wybraliśmy nasze najlepsze towary, aby zaprezentować ich w ofertach specjalnych. Czyścimy magazyny, by wypełnić je szybko nowym towarem – żartuje Sébastien Sikorski, dyrektor ds. rozwoju międzynarodowego w ZaadoptujFaceta.pl.

ZaadoptujFaceta.pl to pierwszy serwis randkowy, w którym tradycyjne role zostały odwrócone – tu władza należy do kobiet. ZaadoptujFaceta.pl doskonale odpowiada oczekiwaniom generacji młodych ludzi, którzy uważają dostępne serwisy randkowe za przestarzałe lub „dla prawdziwych desperatów”. – Nasi użytkownicy mają poczucie humoru i sporo dystansu. Nie odnajdują się na zwyczajnych serwisach randkowych. My zapewniamy im możliwość spotkania z osobami z ich pokolenia, których zwyczaje są całkowicie inne – mówi Sébastien Sikorski, dyrektor ds. rozwoju międzynarodowego. – W tej chwili ZaadoptujFaceta.pl ma ponad 120 tys. użytkowników z Polski. Planujemy co najmniej podwoić tę liczbę w 2014 roku – dodaje. Średnia wieku użytkownika portalu to 23-24 lata. 52 proc. stanowią kobiety.

 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj