Szybsze zakupy dzięki Worldline i Medicine: płatność Tap on Mobile i wygodna dostawa

Szybsze zakupy dzięki Worldline i Medicine:  płatność Tap on Mobile i wygodna dostawa
Firmy Worldline (Euronext: WLN) wspólnie z marką odzieżową Medicine wprowadzają szybkie płatności bezgotówkowe za pomocą Tap on Mobile. Teraz za zakupy zapłacisz w całym salonie w kilka sekund.
O autorze
1 min czytania 2024-08-29

Rozwiązanie opiera się na wykorzystaniu funkcjonalności urządzeń, którymi na co dzień posługują się pracownicy salonów Medicine (Handheld Zebra), a służy do zamawiana towarów, które nie są dostępne w danym sklepie. Funkcjonalność NFC, jaką posiadają urządzenia Zebra zintegrowane z aplikacją Worldline Tap on Mobile, umożliwia klientom płacenie zbliżeniowo u pracownika salonu, w każdym miejscu w sklepie – przy wieszaku lub w szatni. Opłacony towar jest następnie dostarczony do domu klienta.

– Na tym rozwiązaniu skorzysta zarówno sklep, jak i klient. Na przykład, gdy w salonie zabraknie konkretnego rozmiaru czy koloru danego produktu, personel sprawnie go zamówi. Klient zaś szybko, wygodnie, a przede wszystkim bezpiecznie ureguluje płatność, a na wskazany adres email otrzyma paragon elektroniczny. Ta funkcjonalność znacznie usprawni cały proces zamawiania produktów dla naszych klientów i będzie kolejnym, ważnym etapem wdrażania strategii omnichannelowej – mówi Maciej Stępień, Dyrektor E-commerce Medicine.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Dzięki zintegrowaniu Tap on Mobile z handheldem Zebra Medicine i Worldline połączyły ze sobą dwa „światy”: zamówienie towaru online za pośrednictwem urządzenia, którym dysponuje pracownik Medicine, oraz dokonywania płatności zbliżeniowych w sklepie przez klienta.

Co ciekawe, Polacy pobili kolejny rekord w płaceniu zbliżeniowo. NBP podaje, że udział płatności zbliżeniowych w ogólnej liczbie płatności bezgotówkowych w terminalach POS w IV kwartale 2022 r. osiągnął historycznie najwyższy poziom – 99,5 proc.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Zdjęcia: mat. pras.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się