Dieta roślinna zyskuje w ostatnich latach na popularności, a wszystko za sprawą zwiększenia znaczenia kwestii zdrowia i dbałości o planetę. Mięsne dania zastępowane są tymi przygotowanymi na przykład na bazie tofu, a tradycyjne masło czy margaryna (tworzone na bazie mleka zwierzęcego) ustępuje miejsca smarowidłom roślinnym. Tym samym tropem poszła marka Lurpak i tak powstał Lurpak Plant-Based.
Wraz z nim przygotowano kampanię „Crush Expectations”, której celem jest zmiana sposobu myślenia konsumentów na temat roślinnych zamienników. Reklama emitowana w brytyjskiej i duńskiej telewizji oraz w internecie prezentuje sposoby przygotowywania roślinnych dań, w których nie ma miejsca na delikatność czy mdłość. Są za to energia, siła, zdecydowanie i składniki pochodzenia roślinnego pokazane w taki sposób, że aż ślinka cieknie.
Zobacz również
– Kiedy ogłosiliśmy naszą nową premierę, wiedzieliśmy, że zaskoczymy konsumentów tym, jak smaczny może być produkt roślinny. Podczas gdy większość działań marketingowych w kategorii produktów roślinnych skłania się ku naturalnemu, spokojnemu podejściu, potraktowaliśmy promocję naszego produktu dokładnie tak, jak Lurpak potraktowałby każdą formę komunikacji. Tym razem nasz przekaz przepełniliśmy energią, która odzwierciedlała śmiałość naszego nowego Lurpak Plant-Based i nasze stałe zaangażowanie w oferowanie ludziom opcji o doskonałym smaku – stwierdziła Mia Lund Moeller, starsza menedżerka marki Lurpak.
Za stworzenie kampanii „Crush Expectations” odpowiedzialna jest agencja kreatywna: W+K London.
Zdjęcia: Vimeo
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
PS OdKulis: „DietaNieŻycia”, czyli kampania, która głośno mówi o anoreksji
W tym odcinku cyklu #OdKulis pokazujemy, jak powstawała kampania „DietaNieŻycia” agencji Dentsu Creative i sieci przychodni PsychoMedic. Działania przybliżają problem anoreksji, będącej zaburzeniem psychicznym o największej śmiertelności.
Słuchaj podcastu NowyMarketing