Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy?

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Mundial na największej ścianie interaktywnej w Europie

Od 12 czerwca osoby odwiedzające Galerię Handlową Sky Tower we Wrocławiu, mogą oglądać mecze piłkarskich Mistrzostw Świata w Brazylii na ekranie multimedialnym, który jest największym tego typu obiektem na Starym Kontynencie.
O autorze
1 min czytania 2014-06-18

Ściana znajduje się na pierwszym piętrze Galerii i jej powierzchnia zajmuje łącznie 40 mkw. Obiekt ma 15 metrów długości oraz 2 metry wysokości. W instalację wbudowano 45 zintegrowanych ekranów, dzięki czemu jakość obrazu stanowi pięciokrotność rozdzielczości FULL HD. – W trakcie Mundialu na jej terenie fani mogą oglądać mecze swoich ulubionych drużyn w Otwartej Strefie Kibica. – wyjaśnia Michał Górski, Prezes Zarządu Exaity Group, odpowiedzialnej za obsługę techniczną ściany interaktywnej.

Jednak klienci Galerii Sky Tower emocje związane z największym piłkarskim świętem na świecie mogli poczuć już miesiąc przed rozpoczęciem turnieju. W tym celu, dla osób odwiedzających ścianę interaktywną przygotowano specjalnie na tę okazję zaprojektowane gry mundialowe, reagujące na ruchy użytkownika. – Dzięki temu umożliwiliśmy graczom dokładniejsze sterowanie piłkarską postacią, ponieważ nawigacja odbywa się za pomocą całego ciała, bez konieczności używania kontrolera, myszki lub klawiatury. – dodaje Michał Górski.