Lech Premium został w tym roku sponsorem głównym imprezy (poprzednio była nim marka Carslberg). W lipcu ruszy ogólnopolska kampania promująca wydarzenie, a w spotach je reklamujących pojawi się Jurek Owsiak. Dodatkowo działania obejmować będą komunikację w radiu, Internecie, na billboardach oraz w punktach sprzedaży i pociągach.
Pod koniec czerwca do ogólnopolskiej sprzedaży trafią limitowane jubileuszowe puszki Lecha. Ich design nawiązuje do legendarnych muzycznych imprez (Woodstock i rockowe festiwale z przełomu lat 80. i 90.). Na obu opakowaniach konsumenci odnajdą popularne hasła, takie jak: „Miłość, przyjaźń, rock’n’roll”, czy „Make love not war”. Także wskaźniki temperatury wykonane z termoczułej farby, wprowadzone w tym roku przez markę, przyjmą rockowy charakter. Pod wpływem zmiany temperatury informować będą o tym, kiedy piwo jest „cold”, a kiedy „cool”. Komunikację marketingową w punktach sprzedaży wspierać będą również materiały POS.
Zobacz również
Działania ATL przygotowała agencja GPD Advertising. Spoty wyprodukowało Studio Filmowe OTO. Za aktywności digital odpowiada agencja VML. Komunikację BTL prowadzi agencja Tabasco. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy MEC. Komunikację PR prowadzi agencja Q&A Communications. Jubileuszowe puszki zaprojektowała Czteryczwarte Brand Design.