„Over the Moon” to prom kosmiczny ze złotym dachem i pełną paletą kolorów. Jasne i żywe barwy odrzutowca symbolizują wyobraźnię, kreatywność i moc zabawy. Dla Pharrella nieskończoność kosmosu była pierwszą inspiracją, udowadniająca mu, że jego wyobraźnia i twórczość również nie mają ograniczeń.
Zestaw LEGO „Over the Moon” zawiera szeroką selekcję minifigurek z pełną gamą tonacji skóry – znajduje się w nim 51 karnacji, z których aż 30 zostało stworzonych specjalnie na potrzebny tego zestawu.
Zobacz również
-
Centralizacja i personalizacja: podwójna moc obsługi klienta w social media [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [6-12.09.24]: NowyMarketing Podcast o strategii miast, marketerzy a współpraca Roblox i Shopify, ekologia w marketingu wg jurorów Effie Poland
-
#PolecajkiNM cz. 23: The LIONS Creativity Report 2024, „Wyprostuj spojrzenie”, NotebookLM, Open AI o1
Partnerstwo Pharrella z Grupą LEGO obejmie również wsparcie jego fundacji non-profit YELLOW, która działa na rzecz wyrównywania szans dzieci poprzez edukację. W ramach tej współpracy zostanie uruchomione nowe globalne wyzwanie LEGO „Build the Change”, które zapewni dzieciom na całym świecie bardziej kreatywną zabawę.
Premiera „Over the Moon” wyprzedza premierę filmu Focus Features „PIECE BY PIECE”, wyreżyserowanego przez nagrodzonego Oscarem® filmowca Morgana Neville’a, który zadebiutuje w kinach w USA 11 października, a jego światowa premiera jest planowana na 6 listopada br.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Zdjęcia: mat. pras.