Na pobranie aplikacji ORLEN VITAY od 28 czerwca do 1 września br. zdecydowało się ponad 665 tys. użytkowników. To więcej niż w czasie ubiegłorocznej wakacyjnej promocji.
– Po raz pierwszy udało się przekroczyć barierę 10 milionów transakcji w miesiącu z użyciem aplikacji. To o ponad 42 proc. więcej w porównaniu do sierpnia ubiegłego roku i oczywiście najwyższy wynik aplikacji w historii. Wizyta na każdej ze stacji paliw ORLEN staje się równoznaczna z użyciem aplikacji VITAY. Jej sukces odbieramy nie tylko jako nieustający wzrost popularności, ale przede wszystkim rosnące zaufanie klientów do naszej marki – podkreśla Jan Tar, Dyrektor Wykonawczy ds. Komercyjnych Sprzedaży Detalicznej.
Zobacz również
-
Centralizacja i personalizacja: podwójna moc obsługi klienta w social media [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [6-12.09.24]: NowyMarketing Podcast o strategii miast, marketerzy a współpraca Roblox i Shopify, ekologia w marketingu wg jurorów Effie Poland
-
#PolecajkiNM cz. 23: The LIONS Creativity Report 2024, „Wyprostuj spojrzenie”, NotebookLM, Open AI o1
Dzięki aplikacji klienci zyskują dostęp do promocji, kuponów z rabatami oraz zdobywają dodatkowe punkty za zakupy na stacjach ORLEN. Aplikacja umożliwia też obsługę kart, takich jak BIZNESTANK, Karta Dużej Rodziny i VITAY za pomocą jednego kodu QR.
Zdjęcie główne: www.vitay.pl
#PolecajkiNM cz. 23: The LIONS Creativity Report 2024, „Wyprostuj spojrzenie”, NotebookLM, Open AI o1