W kolejnej odsłonie cyklicznej kampanii „Najlepsza Coca‑Cola Ever?” pojawiły się głosy Krystyny Czubównej, Sary James i Bartłomieja Topy. Coca-Cola wykorzystała także w materiałach promocyjnych charakterystyczne dźwięki towarzyszące delektowaniu się napojem, takie jak otwieranie, przelewanie czy unoszenie się bąbelków.
W centrum wizualnych elementów znajduje się również nowa typografia, wspierana przez sztuczną inteligencję. Aby ją stworzyć, algorytm detekcji obiektów sprawdził ponad 100 tysięcy zdjęć cech charakterystycznych Coca-Cola i na tej podstawie wygenerował słowa oraz wiadomości, pozwalając produktowi po raz pierwszy „mówić”.
Zobacz również
– Zawsze wiedzieliśmy, że Coca-Cola Zero Cukru oraz Coca-Cola Zero Cukru Zero Kofeiny mają smak, który mówi sam za siebie, ale chcieliśmy zaakcentować, co ma do powiedzenia i zaprosić fanów do odkrywania go na nowo. Od lat staramy się angażować naszych konsumentów poprzez niestandardowe działania, jednak jeszcze nigdy nie oddawaliśmy głosu samym produktom. Aż do teraz – mówi Weronika Lipińska, Senior Brand Manager w Coca-Cola Polska.
– Dając konsumentom narzędzia do interakcji z nami na platformach, na których już działają, oferujemy autentyczne doświadczenia, które budują codzienne zaangażowanie i umacniają nasze relacje – dodaje Oana Vlad, Senior Director of Global Strategy w Coca-Cola.
źródło: mat. prasowe, opracowanie: Agata Drynko
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing