VideoWars by ScreenLovers (doroczna konferencja o wideo i reklamie, przekrojowo naświetli najważniejsze zjawiska i trendy z rynku, m.in. potencjał rynku CTV, strategie reklamowe globalnych streamerów sytuację polskiego segmentu SVOD czy transparentność zakupów w segmencie reklamy wideo.
Na konferencji premierowo pokazane będą wyniki 3. edycji badania rynku pracy w mediach i reklamie. ScreenLovers realizował je we współpracy z SW Research, IAB Polska, DIMAQ i SAR. Pod patronatem Polskiej Organizacji Reklamodawców na scenie VideoWars rozegra się też dyskusja marketerów (Haleon, L’Oreal, OLX, BNP Paribas) rozstrzygająca jak należy podchodzić do wideo na różnych platformach.
Zobacz również
Gościem specjalnym wydarzenia – na zaproszenie BBC Studios, partnera VideoWars – będzie Ian Whittaker, brytyjski analityk, który na scenie VideoWars oceni aktualny wpływ AI na biznes mediów i reklamy. To już faktyczny akcelerator biznesu czy raczej pretekst do cięć i zwolnień dla korporacji?
Wśród mówców konferencji są m.in. Łukasz Pierzynowski, szef tradingu GroupM, Iwona Piwek; head of branding & commercial solutions w Google; Jonathan Broughton, szef badań w PlumResearch, dziennikarka Sylwia Czubkowska czy Patrycja Gałązka, globalna szefowa marketingu i digitalu w SPI International.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Więcej informacji o imprezie oraz jej szczegółowy program znajdują się TUTAJ.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Partnerami VideoWars by ScreenLovers 7 są GroupM, YouTube, BBC Studios, Wavemaker, Paramount, AFA Media, Active Family, Vodylla, Kinads i AMC. Nowy Marketing jest partnerem mediowym wydarzenia. Impreza odbędzie się 7 listopada w Teatrze Palladium, potrwa od 9:00 do 17:00.
Zdjęcie główne: mat. pras.