Autorki czołówki serialu „Niania”, Ann Hampton i Liz Callaway, za którą otrzymały nominację do nagrody Tony, włączyły się w przedwyborczą akcję w Stanach Zjednoczonych. Panie przygotowały nową wersję dobrze znanego intro, a w głównej roli tym razem zobaczymy… Kamalę Harris, kandydatkę na urząd prezydenta USA.
Zabawną, kolorową animację wzbogacono nowym, pasującym do kampanii wyborczej i politycznej historii Kamali tekstem, którego fragment tłumaczenia znajdziesz poniżej.
Zobacz również
„Pracowała w Białym Domu, co za fajna wiceprezydent. Wtedy Biden wstrzymał swoją kampanię i powiedział <<Nie, nie ja>>. Co mieliśmy zrobić, do kogo mieliśmy się zwrócić? Byliśmy w kropce. Wtedy nagle Joe powiedział: <<Kamala jest tą jedyną>>. Zebrała miliony, a poparcie wciąż płynie ze wszystkich stron. Ma mózg, ma niezłe jaja i ma Tima Walza [kandydat Harris na wiceprezydenta USA, obecnie gubernator Minnesoty – przyp. red.], już niedługo pojawi się prezydent Harris.”
A tutaj oryginalna czołówka amerykańskiego sitcomu „The Nanny” z Fran Drescher w roli głównej.
Czy połączenie polityki na najwyższym szczeblu z kulturą masową okaże się sposobem na wyborczy sukces Kamali Harris? Przekonamy się wkrótce. Jednak już dziś wiadomo, że wideo stworzone przez siostry Callaway cieszy się w sieci niemałym zainteresowaniem (23 tys. wyświetleń na YouTubie). Nagranie w swoich social mediach udostępniła też sama Drescher, która dodała, że głęboko utożsamia się z tekstem piosenki i popiera Harris w wyborach.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Zdjęcie główne: YouTube
PS Kamala Harris debiutuje w kampanii 2024. Mocny i wymowny spot na start [KOMENTARZ]
– Mocny i wymowny spot na start kampanii. Zgodny z amerykańską zasadą – opowiedz siebie i opowiedz przeciwnika – dr Krystian Dudek, profesor Akademii WSB, autor kampanii wyborczych, właściciel Instytutu Publico ocenia pierwszy spot wyborczy Kamali Harris, prawdopodobnej kandydatki Demokratów na urząd prezydenta USA.