Nike prezentuje nową aplikację futbolową

Nike Football zdominowało internet zarówno przed, jak i w czasie turnieju w Brazylii. Teraz, gdy kibice kierują swą uwagę na rozpoczynający się sezon ligowy, Nike Football prezentuje nową aplikację mobilną.
O autorze
1 min czytania 2014-07-11

Aplikacja Nike Football umożliwia graczom umawianie się na mecze, komunikowanie się ze znajomymi i kolegami z drużyny oraz natychmiastowy dostęp do ekskluzywnych produktów Nike. Aplikacja to również drzwi do profesjonalnych treningów w Nike Academy – profesjonalnej szkole piłkarskiej dla młodych adeptów futbolu, zlokalizowanej w angielskim St. George’s Park National Football Centre. Treningi w tym ośrodku to pierwszy krok w drodze do profesjonalnej kariery w najlepszych klubach na świecie.

– Dzięki tej aplikacji świat Nike Football znajdzie się w twojej kieszeni. Umożliwia ona wszystkim członkom społeczności Nike Football dostęp do najnowszych produktów czy informacjach o wydarzeniach tematycznych. Aplikacja będzie również źródłem informacji o zasadach eliminacji do Nike Academy i rozpoczęcia drogi na sam szczyt. Właśnie od udziału w Nike Academy rozpoczęły się kariery takich graczy, jak Tom Rogic (Australia), Abdul Waris czy David Accam (obydwaj zawodnicy pochodzą z Ghany) – mówi Davide Grasso, Chief Marketing Officer Nike.

Aplikacja wyposażona jest w chat z systemem własnych emotikonów, dzięki któremu koledzy z szatni mogą pozostawać w stałym kontakcie, nawet po zakończeniu treningu. W najbliższym czasie funkcjonalność aplikacji zostanie rozszerzona o geolokalizację, umożliwiającą oznaczanie ulubionych boisk lub miejsc spotkań członków swojej drużyny na całym świecie.

Dodatkowo, poprzez opcję „Czatuj” zawodnicy mogą tworzyć małe grupy, łączące przyjaciół i kolegów z zespołu. Z kolei, dzięki wykorzystaniu funkcji „Graj”, członkowie danej społeczności mogą ustalać czas i miejsce meczu oraz sprawdzać, kto weźmie w nim udział. Rozwiązanie to sprawia, że gracze już nigdy nie przegapią szansy udziału w pojedynku.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Społeczność każdego uczestnika rozszerza się automatycznie po dodaniu nowych graczy z danego obszaru. Umożliwia to odnajdywanie większej liczby miejsc gdzie są rozgrywane mecze oraz pozwala na grę przeciw nowym rywalom. To wyjątkowy sposób, aby grać częściej i doskonalić swoje umiejętności piłkarskie – dodaje Grasso. – Aplikacja Nike Football pozwala użytkownikom przeniknąć w kuluary Nike i jego gwiazd. Aplikacja gwarantuje dostęp do wysokiej jakości treści, limitowanych wersji produktów oraz informacji o wyjątkowych wydarzeniach, jeszcze zanim pojawią się one w innych kanałach digitalowych Nike.

Aplikacja Nike Football dostępna jest od 10 lipca na platformach iOS i Android w różnych wersjach językowych, w tym również w języku polskim.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się