Badania i obserwacje dowodzą, że ból spowodowany uściskaniem pasów bezpieczeństwa na klatce piersiowej wśród osób po mastektomii jest na tyle uciążliwe, że osoby te często rezygnują dbania o własne bezpieczeństwo podczas jazdy samochodem. Rozwiązaniem tego problemu ma być „SupportBelt”, czyli gadżet stworzony przez zespół marki Ford.
Zobacz również
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
„SupportBelt” to specjalna nakładka na tradycyjny pas bezpieczeństwa, wykonana z pianki powstałej z lotnych związków organicznych owiniętej w tkaninę z recyklingowanego plastiku. Całość owija się wokół zwykłego pasa, tym samym zwiększając komfort użytkowników.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
– 100 000 kobiet w USA co roku przechodzi mastektomię. Fizyczne i emocjonalne obciążenie, którego doświadczają, jest spotęgowane, gdy wpływa to nawet na najprostsze zadania. Zapinanie pasów bezpieczeństwa to coś, co wszyscy musimy robić za każdym razem, gdy wsiadamy do pojazdu, a mimo to może to powodować u tych kobiet ogromny dyskomfort. W uznaniu tego problemu SupportBelt zachęca te pacjentki do dalszego korzystania z pasów bezpieczeństwa, czyniąc to bardziej komfortowym – tłumaczy Bethany Cristof, szefowa marketingu własnościowego w Ford Motor Company.
„SupportBelt” wkrótce będzie dostępny nieodpłatnie TUTAJ, a poza teamem Forda, w jego stworzenie zaangażowały się również agencja VML, u której dyrektor kreatywnej, Lynn Simoncini, w 2022 roku również zdiagnozowano raka piersi.
Zdjęcia: YouTube
PS OdKulis: kampania „Spójrz, Polsko! Miej baczne oko na raka!” Komisji Europejskiej zwraca uwagę na problem choroby nowotworowej
W najnowszym odcinku serii #OdKulis przedstawiamy kampanię „Spójrz, Polsko! Miej baczne oko na raka!” Komisji Europejskiej. Jej celem jest zwiększenie świadomości Europejczyków na temat nowotworów.