Naczelna Rada Adwokacka startuje z szerokozasięgową kampanią reklamową pod hasłem „Najspokojniejszy człowiek na świecie”. Ma ona na celu konsekwentne budowanie świadomości społeczeństwa na temat roli adwokatów w sprawach, z którymi na co dzień borykają się miliony Polaków. Korzystanie z adwokata daje komfort i bezpieczeństwo, które są w deficycie. Kampania pod hasłem „Najspokojniejszy człowiek na świecie” odwołuje się do fundamentalnej potrzeby zapewnienia bezpieczeństwa sobie i bliskim. Pokazuje, że w świecie pełnym wyzwań i niepokojów związanych z podejmowaniem ważnych decyzji, pomoc adwokata, to w istocie zyskanie poczucia spokoju i bezpieczeństwa. Uzmysłowia, że do adwokata można się zwrócić z każdym problemem prawnym, bez względu na jego rodzaj czy charakter.
Kampania, która rozpoczęła się 30 września br., jest emitowana w kanałach mediowych online. Wykorzystywane w niej spoty reklamowe i formaty statyczne odwołują się do codziennych, nie zawsze łatwych wyzwań. Wsparcie, które daje adwokat, rozwiązując problemy prawne, przekłada się na poczucie spokoju i bezpieczeństwa. Kampania jest także krokiem w stronę zwiększenia dostępności i zrozumienia dla usług prawnych. Ma również edukować w zakresie przystępności usług adwokackich, co jest kluczowe w budowaniu społeczeństwa działającego w ramach prawa.
Zobacz również
– Naszym celem jest nie tylko promocja zawodu adwokata, ale przede wszystkim pogłębianie zaufania do naszej profesji. Pokazujemy, że adwokaci są blisko ludzi, gotowi służyć swoją wiedzą i doświadczeniem, a w trudnych momentach zapewniają spokój i bezpieczeństwo. Kampania ma przypomnieć, że adwokaci nie tylko reprezentują klientów w sądzie, ale także doradzają im we wszystkich kwestiach prawnych: tak zawodowych, jak i osobistych. Celem kampanii jest także odczarowanie stereotypów, ale też uświadomienie naszym klientom ich potrzeb. Zwiększenie świadomości, że często najprostszym i najlepszym sposobem na uzyskanie odpowiedzi na pytania czy rozwianie wątpliwości i uniknięcie większych problemów jest skorzystanie z porady prawnej – tłumaczy Przemysław Rosati, Prezes Naczelnej Rady Adwokackiej.
Za prowadzenie kampanii po stronie NRA odpowiada Komisja Wizerunku pod przewodnictwem adw. Dariusza Lipskiego. Proces przygotowania kampanii i prowadzenia przetargu kreatywnego z ramienia NRA koordynował Tomasz Szymański-Sztaba. Za strategię mediową, planowanie oraz zakup mediów odpowiada agencja Pure Play. Kreację kampanii i produkcję spotu przygotowała agencja Mufu. W ramach przygotowań do kampanii zostały przeprowadzone badania na temat postrzegania adwokatów i świadomości prawnej społeczeństwa, które dały merytoryczna podstawę do opracowania koncepcji.
Zdjęcie główne: mat. pras.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing