Uwaga konkurs!

Uwaga konkurs!

Uwaga konkurs!

Chcesz wygrać bilet na „IAB HowTo: Nowe horyzonty w influencer marketingu”? Sprawdź agendę, zapisz się do newslettera NM i weź udział w konkursie.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Krótsza i wygodna ścieżka zakupowa z InPost Pay

Art. sponsorowany

Krótsza i wygodna ścieżka zakupowa z InPost Pay
W dobie dynamicznego rozwoju e-commerce klienci poszukują nie tylko ciekawych ofert sklepów, ale i doskonale zaprojektowanych ścieżek zakupowych. Liczy się intuicyjność i szybkość transakcji, a wszystko to zapewnia rewolucyjna usługa InPost Pay. Poniżej kilka informacji na temat tego, co możesz zyskać z InPost Pay dla swojego e-sklepu.
O autorze
3 min czytania 2024-10-21

Zakupy z InPost Pay – krok po kroku

InPost Pay to innowacyjna, autorska usługa InPost i prawdziwa rewolucja w e-commerce, która niesie korzyści zarówno dla sprzedawców, jak i klientów. 

Przeprowadziliśmy testy w tym zakresie, a ich wyniki pokazały, że ścieżka zakupowa dzięki finalizacji jednym przyciskiem może być krótsza od standardowej nawet o 70%. Podczas naszych testów zwykłe złożenie zamówienia trwało 0:02:41 min, a z InPost Pay jedynie 0:00:30 min. 

Jak wyglądają zakupy z InPost Pay krok po kroku? 

  • Wybór produktów i skompletowanie koszyka – konsument zapoznaje się z ofertą sklepu, a następnie dodaje interesujące go towary do wirtualnego koszyka. 
  • Przejście do koszyka online – użytkownik przechodzi do swoich artykułów i wybiera opcję „Utwórz koszyk z InPost Pay”. Po tym bez uzupełniania żadnych formularzy finalizuje transakcję za pośrednictwem aplikacji InPost. 
  • Działania w aplikacji InPost Mobile – podczas pierwszego użycia klient musi aktywować usługę InPost Pay w zakładce Zakupy i uzupełnić dane dotyczące płatności oraz dostawy. Przy kolejnych zakupach wszystko dzieje się automatycznie – ulubiona forma płatności i dostawy podpowiadana jest od razu, więc nie trzeba wpisywać kolejny raz danych. Na tym etapie da się wprowadzić również kody rabatowe, zarówno te dostępne w e-sklepie jak i w InPost Pay. 
  • Śledzenie przesyłki – na koniec klient otrzymuje potwierdzenie zakupów i może monitorować bieżący status paczki w aplikacji InPost Mobile. Co więcej, sklep ma dostęp do wszelkich danych dotyczących zamówienia, nawet jeśli klient nie zarejestruje konta lub nie zaloguje się w nim.

Zakupy z InPost Pay są nie tylko znacznie szybsze, ale i wygodniejsze. Badania Kantara pokazują, że taka ścieżka zakupowa skłania konsumentów do częstszych zamówień. Co więcej możliwość łatwego monitorowania statusu przesyłki odpowiada na potrzeby aż 75% klientów. 

Jakie korzyści niesie wdrożenie InPost Pay? 

Do grona użytkowników InPost Pay nieustannie dołączają kolejne sklepy. Dzieje się tak, ponieważ usługa niesie szereg korzyści dla sprzedawców. Jakie zalety zasługują na wyróżnienie? 

  • Wyższa konwersja – brak konieczności rejestracji na stronie czy uzupełniania długich formularzy sprawia, że konsumenci mają mniej przeszkód na swojej ścieżce zakupowej. Dzięki temu rośnie szansa na to, że sfinalizują transakcję. 
  • Mniej porzuconych koszyków – wysoki odsetek porzucanych koszyków często jest powodowany przez skomplikowany proces finalizacji zakupów. Z InPost Pay złożenie zamówienia staje się banalnie proste, a dodatkowo aplikacja InPost Mobile przypomina użytkownikom o niedokończonych transakcjach. 
  • Większe zadowolenie klientów – krótsza i wygodniejsza ścieżka zakupowa sprawia, że składanie zamówień staje się łatwe i przyjemne. Dzięki temu konsumenci są bardziej usatysfakcjonowani i częściej ponawiają zakupy w danym sklepie.  
  • Uproszczenie logistyki – prosty proces zakupowy przekłada się na mniejszą liczbę błędów i szybsze przetwarzanie zamówień z perspektywy logistycznej. Sprzedawcy mają dostęp do wszelkich danych dotyczących paczek, dzięki czemu mogą skuteczniej planować i optymalizować swoje przyszłe działania sprzedażowe 
  • Niższe koszty obsługi klienta – InPost Pay oznacza mniej zapytań i problemów po stronie użytkowników, ponieważ upraszcza proces zakupowy do jednego przycisku. Po jego kliknięciu użytkownik przenosi swoje zamówienie do aplikacji InPost Mobile i tam realizuje swoje zakupy – potem cały proces jest po naszej stronie. Dzięki temu można zminimalizować także obciążenie działu obsługi konsumentów. 
  • Wyróżnienie na tle konkurencji – nasza nowa usługa pozwala na wzmocnienie pozycji na rynku m.in. poprzez odróżnienie się od innych e-sklepów, które wciąż oferują wieloetapowe ścieżki zakupowe. 

Skrócenie ścieżki zakupowej w e-sklepie przynosi wiele korzyści, od zwiększenia konwersji i zadowolenia klientów, po optymalizację operacyjną i lepsze wyniki marketingowe. Sklepy, które inwestują w uproszczenie procesu zakupowego, mogą liczyć na poprawę wyników finansowych i budowanie długotrwałych relacji z klientami. Dzięki InPost Pay, cały proces zakupowy jest nie tylko szybki, ale również wygodny i bezpieczny.    

Jak wdrożyć InPost Pay w swoim sklepie? To proste! 

Wdrożenie InPost Pay oznacza dla sklepu zarówno lepsze wyniki finansowe, jak i budowanie silnych relacji z klientami. To nie tylko szybkie i proste, ale przede wszystkim w pełni bezpieczne zakupy. 

Aby zaimplementować usługę w swoim sklepie, uzupełnij formularz na naszej stronie https://inpostpay.pl/biznes. Możesz też skontaktować się ze swoim przedstawicielem handlowym InPost. Po podpisaniu umowy pozostanie już tylko zainstalować widget w witrynie. Dołącz do zakupowej rewolucji jeszcze dziś! 

Artykuł reklamowy powstały przy współpracy z InPost Pay.