W 2022 roku agencja Callen nawiązała komercyjną współpracę z ówczesnym rozgrywającym akademickiego klubu futbolu amerykańskiego University of Texas, Bijanem Robinsonem. W ramach projektu wypuszczono na rynek linię musztard Bijan Mustardson. Po dwóch latach Callen i University of Texas ponownie połączyli siły i tak powstała kampania „Save the Dawgs”.
Jej celem jest wsparcie organizacji Austin Bulldog Rescue opiekującej się bezdomnymi buldogami. Wybór rasy nie jest przypadkowy, bowiem 19 października br. odbył się jeden z najważniejszych meczów akademickiego sezonu, w którym drużyna University of Texas zmierzyła się z teamem Georgia Bulldogs (15-30). Jak nietrudno się domyślić, maskotką tych drugich jest właśnie buldog.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Jak z humorem tłumaczą pomysłodawcy, „chodziło o to, aby utrzymać buldogi z dala od boiska”.
Głównym elementem kampanii „Save the Dawgs” jest klip wideo publikowany w mediach społecznościowych. Prezentowane w nim psiaki nie mają co prawda umiejętności sportowych, ale, jak przekonują pomysłodawcy, mimo tego wciąż zasługują na kochających opiekunów i dom stały.
PS Hiszpański zespół piłkarski RCD Espanyol Barcelona zachęca do adopcji psów. Zawodnicy wyszli na boisko z czworonogami
Słuchaj podcastu NowyMarketing