DB Warszawa rusza z polskim oddziałem globalnej agencji gamingowej FTW

DB Warszawa rusza z polskim oddziałem globalnej agencji gamingowej FTW
W momencie gdy czytacie te słowa, 24 miliony osób w Polsce gra w gry. Dlatego agencja DDB Warszawa rusza z DDB FTW Warsaw – polskim oddziałem globalnej agencji gamingowej FTW.
O autorze
1 min czytania 2024-10-22

Będzie to departament specjalizujący się w łączeniu brandów ze światem gier w oryginalny i wierny graczom sposób, w jakościowej kreacji, komunikacji 360° dla klientów z gamedevu oraz w tworzeniu form narracyjnych, takich jak trailery gier, branded content czy digitalowe światy.

40% ludzkości to gracze

Gry wideo to już nie tylko rozrywka – to styl życia, a także potężne narzędzie marketingowe. Dlatego DDB Worldwide wkroczyło na to kluczowe terytorium już w 2020 roku, tworząc w Pradze globalną agencję gamingową DDB FTW (For the Win). Obecnie ma ona oddziały na całym świecie, w tym m.in. w Niemczech, Hongkongu, Chinach, Brazylii, Francji czy we Włoszech. Teraz do tej globalnej drużyny gamingowej dołącza Polska. DDB FTW Warsaw składa się z zapalonych graczy obejmujących różne obszary ekspertyzy, w tym strategię, kreatywność, marketing gamingowy i immersyjne historie, innowacje i technologię.

Za projektem stoją Asia Komorowska, Head of Creative & Narrative i Adam Retmaniak, Business Development Manager.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Moja przygoda z gamingiem zaczęła się, gdy z okazji pierwszej komunii niczego nieświadomy wujek podarował mi… „Diablo II”. Zarywałam noce, rozgrzewając monitor CRT do czerwoności. Były godziny spędzone na „Kapitanie Pazurze”, „Simsach”, „Mario”, „Wormsach”, „Twierdzy”, starych „Cywylizacjach”… a później zaczęła się faza na gry fabularne, która trwa do dziś – wspomina Komorowska, a Retmaniak dodaje:

– Przygodę z gamingiem zacząłem od Commodore 64, a pierwszego PC uruchomiłem w domu w wieku sześciu lat, by zagrać w „The Teletransport Smurf” i „Discworld 2”. Wieczorami podglądałem brata i siostrę, którzy grali w „Dooma”, „Carmageddon” i „Phantasmagorię”. Dużą część życia i studiów spędziłem na grze w „FIFĘ” i „Football Managera”. Jestem właścicielem dwóch konsol i PC. Uwielbiam gry z rozbudowaną fabułą i nietypowymi mechanikami, więc nie unikam gier indie oraz jRPG-ów.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Zdjęcie główne: mat. pras. (A. Komorowska, A. Retmaniak)

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się