New Balance wybiera Fabrykę e-biznesu

Marka New Balance rozpoczęła współpracę z agencją interaktywną Fabryka e- biznesu.
O autorze
0 min czytania 2014-08-19

W ramach umowy FEB odpowiada za promocję obuwia biegowego oraz zwiększenie aktywności marki New Balance w kanałach cyfrowych.

Zadaniem agencji jest opracowanie koncepcji kampanii reklamowej oraz wdrożenie przyjętych rozwiązań. Główny nacisk kampanii zostanie położony na sprzedaż butów biegowych. Działania obejmują również przygotowanie planu komunikacji marki i rozwój sklepu internetowego.

Współpraca rozpoczęła się w połowie sierpnia br.

Zespół Fabryki e-biznesu to blisko 40 specjalistów oferujących całościową obsługę obejmuje marki w Internecie. Firma realizuje projekty obejmujące systemy, strony www, rozwiązania marketingowe oraz performancowe.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Z usług FEB do tej pory korzystali m.in.: MNiSW, Caparol, Stiga, Pfizer, HTC i 4F.

Słuchaj podcastu NowyMarketing