W ramach umowy FEB odpowiada za promocję obuwia biegowego oraz zwiększenie aktywności marki New Balance w kanałach cyfrowych.
Zadaniem agencji jest opracowanie koncepcji kampanii reklamowej oraz wdrożenie przyjętych rozwiązań. Główny nacisk kampanii zostanie położony na sprzedaż butów biegowych. Działania obejmują również przygotowanie planu komunikacji marki i rozwój sklepu internetowego.
Zobacz również
Współpraca rozpoczęła się w połowie sierpnia br.
Zespół Fabryki e-biznesu to blisko 40 specjalistów oferujących całościową obsługę obejmuje marki w Internecie. Firma realizuje projekty obejmujące systemy, strony www, rozwiązania marketingowe oraz performancowe.
Z usług FEB do tej pory korzystali m.in.: MNiSW, Caparol, Stiga, Pfizer, HTC i 4F.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing