Znamy finalistów TikTok Ad Awards CE 2024. Wśród laureatów Lidl, Komputronik i Wubertools

Znamy finalistów TikTok Ad Awards CE 2024. Wśród laureatów Lidl, Komputronik i Wubertools
Poznaliśmy laureatów TikTok Ad Awards CE 2024, czyli najbardziej wartościowe kampanie reklamowe na TikToku. Wśród wyróżnionych znalazły się kreacje stworzone dla Lidl Polska, Komputronik S.A i Wubertools.
O autorze
2 min czytania 2024-10-24

Znamy najlepsze kampanie reklamowe zrealizowane na TikToku w Europie Środkowej. W pięciu kategoriach konkursowych jury TikTok Ad Awards CE wyróżniło 32 marki, które wspólnie z agencjami stworzyły najbardziej efektywne projekty zgodne z podejściem „TikTok-first”. Nagrodę główną, w kategorii Greatest TikTok zdobyło Doritos Romania za kampanię #DoritosBoldSquad, którą zrealizowało OMD Romania.

Podczas uroczystej gali przyznano nagrody w wielu kategoriach. Wśród dostrzeżonych kreacji znalazły się również te, stworzone dla brandów w Polsce: sieci sklepów Lidl, Komputronik S.A. i Wubertools.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Statuetka Greatest Creative, dla firm, które wyróżnia kreatywne podejście do obecności na TikToku, trafiła do Lidl Polska za kampanię „LIDL POLAND ENTERS TIKTOK” stworzoną przez Space Cat Industries.

@lidlpolska

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Nagrodę Greatest Performance otrzymał Komputronik S.A. za kampanię „Campaign for GEN Z leads to outstanding results”, stworzoną przez Sales&More S.A. Kategoria poświęcona jest kampaniom z dolnej części lejka sprzedażowego, które wyróżniały się kreatywnością, podejściem TikTok-first oraz innowacyjną strategią.

– Zostaliśmy docenieni za to, że udało nam się udowodnić, że TikTok nie działa tylko na górze lejka sprzedażowego, ale również w jego dolnej części, generując sprzedaż i mając faktyczny wpływ na biznes. Nasze kampanie opierają się o reklamy z wykorzystaniem w kreacjach organicznego contentu video produkowanego inhousowo oraz reklam katalogowych – skomentowała Paulina Pytel, Lider Zespołu Zarządzania Społecznościami w Komputronik S.A.

Nagrodę w kategorii Greatest Small Business, za kampanię „Tutorial video goes viral and leads to increased brand visibility”, otrzymał Wubertools. Kreację stworzyła agencja Sempai.

Wśród nagrodzonych znaleźli się również:

  • Kaufland Romania za kampanię „1 Million Challenge”, stworzoną przez V8 Interactive (Greatest Branding)

– TikTok jest miejscem, w którym kreatywność spotyka się z rzeczywistymi rezultatami biznesowymi, zarówno dzięki angażującym natywnym reklamom, jak i wykorzystaniu trendów. Zgłoszenia, które otrzymaliśmy od marek i agencji pokazały moc kreacji, które nie tylko przykuwają uwagę, ale również realizują najbardziej ambitne cele marketingowe. Przypomnę tylko, że już co drugi użytkownik platformy przyznaje, że dowiedział się o nowym produkcie lub usłudze dzięki sekcji „Dla Ciebie”1, a 58% z nich kupiło przedmiot, który poznali poprzez platformę2 – mówi Rafał Drzewiecki, Country Manager TikTok Central Europe.

Pełen opis nagrodzonych kampanii znaleźć można na stronie TikTok Ad Awards.

Źródła:
Consumer research by Accenture Song, 2023.
Ipsos, Unlocking Culture in Europe, 2023.

Zdjęcie główne: TikTok