Dwie kampanie taktyczne, czyli Opcom dla ŠKODY

Trwają dwie kampanie taktyczne dla marki ŠKODA, przygotowane przez agencję reklamową Opcom.
O autorze
0 min czytania 2014-08-20

Pierwsza z nich to „ 300 upustów Citigo”, czyli 1000 zł upustu na ŠKODĘ Citigo dla najszybszych. Agencja przygotowała dedykowaną stronę www.skoda-upusty.pl z mechanizmem rezerwacji upustów, który daje polskim Klientom: unikalną szansę zarezerwowania dla siebie upustu 1000 zł na zakup modelu Citigo, display, mailing, radio oraz materiały dla dealerów.

oraz vod, kampanii display, mailingów, radia i materiałów dla dealerów.

Kampanie trwają do końca sierpnia.
Realizacja kampanii: Opcom
Planowanie kampanii i zakup mediów: MediaCom
Media społecznościowe: Kalicińscy.com

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj