W 17. edycji akcji „Nakarm Psa z OLX” każdy może wspomóc czworonogi

W 17. edycji akcji „Nakarm Psa z OLX” każdy może wspomóc czworonogi
Startuje kolejna edycja akcji „Nakarm Psa z OLX”, która na stałe wpisała się w kalendarz działań wspierających polskie schroniska. Już po raz 17. użytkownicy serwisu mają szansę pomóc potrzebującym zwierzętom w całym kraju. Akcja zyskała popularność dzięki swojej prostocie – żeby bezdomnym pieskom zamerdały z radości ogony, wystarczy kilka kliknięć.
O autorze
1 min czytania 2024-10-25

Do końca października 2024 roku na profilu OLX Polska na Facebooku, każdy, komu los zwierzaków ze schronisk nie jest obojętny, może wskazać miejsce, któremu chciałby pomóc za pośrednictwem OLX. Wystarczy w komentarzu wpisać nazwę miejsca, a potem historia potoczy się sam

– Zwracamy się do naszych użytkowników z prośbą o wskazanie schronisk, ponieważ to oni najlepiej znają lokalne realia. Widzą, kto każdego dnia wykonuje wspaniałą pracę opieki nad zwierzakami i komu jest potrzebna pomoc. W poprzednich edycjach otrzymaliśmy tysiące zgłoszeń, dzięki którym poznaliśmy historie wielu osób, które poświęciły się misji pomocy bezdomnym zwierzętom – mówi Kamil Szabłowski z OLX.

A Polacy kochają psy, co potwierdzają dane. Śmiało można nas nazwać największymi psiarzami w Europie. Jak wynika z badań Europejskiej Federacji Przemysłu Żywieniowego Zwierząt Domowych – w Polsce gospodarstwa domowe z przynajmniej jednym psem stanowią aż 49%. Dla wszystkich właścicieli zwierząt OLX ma wszystko, czego potrzeba.

W kategorii psy do adopcji na OLX czekają prawie 34 tysiące zwierzaków. Duże i małe, ze sterczącymi i oklapniętymi uszami, z długimi ogonami i ogonami zawiniętymi w pętelkę. Każdy idealny do kochania. A jeśli ktoś woli koty – też ma w czym wybierać. Na OLX można przygarnąć jednego z ponad 20 tysięcy kociaków do adopcji. OLX ma również dobrą wiadomość dla schronisk ogłaszających się w serwisie. Z usług platformy mogą oni korzystać nieodpłatnie.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Zdjęcie główne: mat. pras.

Słuchaj podcastu NowyMarketing