Za przygotowanie filmów odpowiada VML Poland.
„Sierpień to czas, kiedy rodzice i dzieci powoli zaczynają przygotowywać się do roku szkolnego. Celem naszej najnowszej kampanii jest wywołanie zainteresowania tematem zdrowego żywienia dzieci, rozbudzenie ciekawości rodziców w tym względzie oraz edukacja, która wpłynie na poprawę nawyków żywieniowych dzieci. Chcemy by dzieci zaczęły się zdrowiej odżywiać w szkołach” – mówi Patrycja Kamińska, PR Manager Lidl Polska.
W pierwszym etapie kampanii Lidl Polska zwraca uwagę na fakt, że dzieci często nie dostają odpowiednio przygotowanych posiłków do szkoły lub zamiast śniadania sięgają po słodycze i słone przekąski. Część zasadnicza akcji zakłada pokazanie rodzicom, jak łatwo i szybko można przygotować atrakcyjne i zdrowe posiłki dla dzieci.
Zobacz również
Na stronie internetowej www.kuchnialidla.pl w zakładce Szkoła smaków dla dzieciaków zamieszczone zostały porady dotyczące zdrowego żywienia dzieci, sposoby na zachęcenie najmłodszych do jedzenia warzyw i owoców, gotowe przepisy oraz porady psychologiczne i dietetyczne.
Akcja „Lekcja zdrowego smaku” została wsparta współpracą z blogerami (Kotlet.tv, GotowanieCieszy.blox.pl, Dzieciowo.pl oraz Gotuj.Skutecznie.tv), którzy na swoich kanałach również poruszają tematykę zdrowego żywienia dzieci oraz opracowują inspiracje na zdrowe zestawy śniadaniowe dla najmłodszych.
Za przeprowadzenie kampanii „Powrót do szkoły z Pascalem i Okrasą” (spoty TV, kreacja, działania na www.kuchnialidla.pl) odpowiada agencja GPD Advertising. Za realizację działań związanych z filmami „Lekcje zdrowego smaku” i działania w mediach społecznościowych odpowiada VML Poland. Zakup mediów przeprowadził Havas Media.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing