Według raportu Centrum Badania Opinii Społecznej, w ubiegłym roku rodzice wydali średnio 826 zł na wyprawkę dla jednego ucznia − to 14% więcej niż rok wcześniej. To pokazuje jak ogromne finansowe wyzwanie stoi przed rodzinami SOS. W każdym domu w SOS Wiosce Dziecięcej mieszka bowiem od 5 do 8 dzieci. Kampania „Głowa do góry! Czas na lepszy start!” ma im pomóc w pozyskaniu funduszy na zakup podręczników i szkolnych wyprawek, ale także na zorganizowanie zajęć wyrównujących zaległości edukacyjne dzieci. Spot wyreżyserował Jacek Szymański, który był także operatorem, a za kreację odpowiadała Teresa Biernacka z Fabryki Komunikacji Społecznej. Charakterystyczny głos Tadeusza Sznuka, który na ten cel użyczył go bezpłatnie, zachęca do wsparcia akcji, by „dać dzieciom szansę na lepszy start w nowym roku szkolnym”. Kampania dzisiaj rusza na antenie TVN. Spot zostanie także wyemitowany w TVP.
Fabryka Komunikacji Społecznej dla SOS Wiosek Dziecięcych
Rusza kampania „Głowa do góry! Czas na lepszy start!”, w ramach której Fabryka Komunikacji Społecznej przygotowała kreację i wyprodukowała 30-sekundowy spot telewizyjny. Agencja wsparła SOS Wioski Dziecięce na zasadzie non profit.
O autorze
1 min czytania
2014-08-25