„Fall in Love”: BMW zachęca motocyklistów do nierezygnowania z jazdy jesienią

„Fall in Love”: BMW zachęca motocyklistów do nierezygnowania z jazdy jesienią
„Zakochaj się w jesieni” – przekonują pomysłodawcy najnowszej kampanii BMW Motorrad. W akcji, której towarzyszy hasło „Uczyń z życia przejażdżkę”, inspiracją do jesiennych wypraw motocyklowych stały się kolorowe liście, w które wkomponowano motyw jezdni.
O autorze
1 min czytania 2024-11-05

Jesień to nie jest ulubiona pora roku motocyklistów. Pogoda pogarsza się, coraz mniej jest słonecznych dni, które zostają zastąpione przez deszcz i wiatr. Koncern BMW Motorrad chce przekonać kierowców motocykli, że jesienią nie warto jednak rezygnować z przejażdżek, warto się za to zakochać w tej części roku. „Fall in Love” (pol. „Zakochaj się”) to kampania, której warstwa graficzna została zainspirowana naturą. W różnokolorowe liście – symbol jesieni – zostały wkomponowane ulice.

Hasło kampanii „Fall in Love” brzmi „Make Life a Ride” (pol. „Uczyń z życia przejażdżkę”). Działania obejmują media cyfrowe i papierowe, a treści kierowane są do mieszkańców Francji, krajów Beneluksu i Włoch.

– Uruchomienie kampanii bez pokazywania samych motocykli to odważny ruch. Koncepcja doskonale oddaje istotę BMW Motorrad: „Make Life A Ride” – tłumaczy Sylvain Vaquez, szef marketingu i produktu w BMW Motorrad France.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za realizację kampanii „Fall in Love” odpowiada agencja Serviceplan France.

PS Roger Federer i Mads Mikkelsen promują Szwajcarię i zakochują się w tamtejszej jesieni

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się