Instalacja będzie składała się z częściowo zakolorowanych szyb z obrysem Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie, zainstalowanych w specjalnych ramach. Przy spojrzeniu pod odpowiednim kątem przechodzień zobaczy PKiN w nowych kolorach z palety Dekoral Fashion: lazurowy szantung, cytrynowy tiul, żakardowy amarant, soczysta pomarańcza oraz tweedowa zieleń. Ponadto prezentowane będą informacje nawiązujące do ogólnopolskiej akcji badawczej Kolorowa Polska zrealizowanej przez Dekoral Fashion .
Ta niestandardowa kampania, przygotowana przez agencję Biuro Podróży Reklamy, promuje aplikację internetową Wizualizer 2.0 Dekoral umożliwiającą dobór kolorów do dowolnych wnętrz. W aplikacji dostępnych jest wiele zdjęć, ale co najciekawsze każdy użytkownik może sprawdzić jak może wyglądać w innym kolorze jego własne wnętrze używając do tego własnego zdjęcia. Aplikacja jest intuicyjna. Efekty bardzo realistyczne. Jest to najbardziej zaawansowane tego rodzaju narzędzie na rynku.
Zobacz również
Dzięki aplikacji Wizualizer 2.0 Dekoral osoba zainteresowana zmianą koloru ścian, może zobaczyć efekt końcowy jeszcze zanim otworzy puszkę z farbą. Instalacja ma nawiązywać do tej możliwości – zgodnie z zamysłem autorów – sprawdzić można każde wnętrze, każdy budynek, nawet gdyby miał to być – chyba najbardziej rozpoznawalny budynek w Polsce – Pałac Kultury i Nauki w Warszawie.
Akcja ambientowa z nośnikami OOH będzie odbywała się cały weekend 30 i 31 sierpnia.
Kampania obejmie wspomniane niestandardowe nośniki OOH, SEM, display, emisję na Facebook oraz remarketing.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Za realizację kampanii odpowiada Maciej Mazur – Project Manager agencji Biuro Podróży Reklamy. Koncept kampanii został opracowany przez Roberta Sosnowskiego (Managing Director) i Łukasza Ludkowskiego (Senior Creative Manager).
Po stronie klienta, kampanię nadzoruje Wojciech Kapelusz, Online Marketing Manager, PPG Deco Polska sp. z o.o.
Słuchaj podcastu NowyMarketing