Żyj pełnią życia z Renault CAPTUR i Streetcom

Najnowsza kampania, realizowana przez agencję Streetcom, umożliwia odbycie jazdy testowej najnowszym modelem Renault CAPTUR. Miejski crossover testuje obecnie 185 osób w 9 największych miastach Polski.
O autorze
1 min czytania 2014-08-29

Warszawa, Poznań, Kraków, Gdańsk, Wrocław, Łódź, Rzeszów, Katowice i Bielsko – Biała to miasta, w których odbywają się jazdy testowe Renault Captur. Ambasadorzy – testerzy zostali wybrani z ponad 300 – tysięcznej społeczności Streetcom. Są to osoby planujące zakup samochodu w najbliższym czasie i poszukujący wszechstronnego modelu auta.

Renault Captur to najnowsza propozycja firmy Renault, dla tych wszystkich, którzy cenią sobie wygodę auta miejskiego, ale docenią też przestronne wnętrze crossovera. Testujący dostają samochód na 24 godziny, więc mogą wypróbować wszystkie udogodnienia ukryte w jego wnętrzu, takie jak: wbudowany w deskę rozdzielczą cyfrowy tablet z ekranem o przekątnej 7 cali, nawigacją i dostępem do internetu, system nagłośnienia z najwyższą jakością dźwięku 3D SOUND BY ARKAMYS®. Agencja do kampanii wybrała również kilku blogerów, którzy będą mieć możliwość przetestowania samochodu przez weekend.

Kampania ma potrwać 7 tygodni. Planowany zasięg offline to 20 000 kontaktów.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj