Pierwsza odsłona „Prawdziwych historii” okazała się sukcesem, choć jeszcze wtedy kampania ograniczała się do formy digitalowej: formatów w mediach społecznościowych, takich jak Facebook, Instagram i YouTube.
Widzowie pokochali historie pełne emocji, a opowieść o świątecznym Wartburgu, który wnuczka kupiła od swojego dziadka za symboliczne ciasto, podbiła serca milionów. Wyraźnie pokazują to wyniki takie jak ponad 13 milionów odsłon czy 2,8 mln obejrzeń na YouTubie.
Zobacz również
Popularność kampanii w naturalny sposób stworzyła podstawy do jej kontynuacji, która dziś obejmuje nie tylko social media, ale także telewizję, radio oraz reklamy w przestrzeniach miejskich. To właśnie historię babci i wnuczki, sprzedających Wartburga, o którego przez lata dbał dziadek – pierwszy właściciel samochodu, OTOMOTO przytacza w najnowszej kampanii 360 stopni.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Świąteczny spot OTOMOTO od 12 listopada, jest emitowany w telewizji, radiu i internecie. Kampanię uzupełniają działania promocyjne w mediach społecznościowych i internecie, widoczna będzie także na nośnikach OOH.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Za koncept kreatywny, koordynację kampanii 360, a także produkcję spotu odpowiada agencja MADOGZ. Reżyserem spotu jest Jan Foryś. Za zakup mediów w kampanii odpowiada dom mediowy Mindshare.