Za koncept kreatywny oraz produkcję spotu odpowiada agencja reklamowa SPOT15.
Klucz z charakterystycznym logo LOB lub Yeti miał w swojej kieszeni lub na szyi chyba każdy z nas. Firma od kilkudziesięciu lat dba o nasze bezpieczeństwo, a w swojej komunikacji konsekwentnie i dobitnie radzi każdemu: Zabezpiecz się! !
Zobacz również
Obecna kampania, prowadzona jest głównie w internecie i outdoorze, ma na celu wzmocnienie wizerunku firmy oraz zwiększenie rozpoznawalności marek LOB i Yeti. Kreacja utrzymana jest w konwencji kampanii billboardowych, przeprowadzonych przez firmę w ciągu ostatnich kilkunastu miesięcy. Jest odważna i pikantna, bo przecież gdy ma się dobre zamki, to za zamkniętymi drzwiami dziać się mogą różne rzeczy… !
Spot cieszy się ogromną popularnością w internecie. W nieco ponad miesiąc reklamę obejrzało ponad 200 tysięcy osób. Kolejne spoty promujące marki LOB i Yeti ujrzą światło dzienne niebawem.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing