Zabezpiecz się z LOB’em

Z początkiem sierpnia ruszyła kampania wizerunkowa LOB S.A. - uznanego polskiego producenta zamków. Po raz pierwszy w historii firmy wyprodukowany został spot reklamowy i - jak na pierwszy raz przystało - firma postawiła na mocne uderzenie!
O autorze
1 min czytania 2014-09-04

Za koncept kreatywny oraz produkcję spotu odpowiada agencja reklamowa SPOT15.

Klucz z charakterystycznym logo LOB lub Yeti miał w swojej kieszeni lub na szyi chyba każdy z nas. Firma od kilkudziesięciu lat dba o nasze bezpieczeństwo, a w swojej komunikacji konsekwentnie i dobitnie radzi każdemu: Zabezpiecz się! !

Obecna kampania, prowadzona jest głównie w internecie i outdoorze, ma na celu wzmocnienie wizerunku firmy oraz zwiększenie rozpoznawalności marek LOB i Yeti. Kreacja utrzymana jest w konwencji kampanii billboardowych, przeprowadzonych przez firmę w ciągu ostatnich kilkunastu miesięcy. Jest odważna i pikantna, bo przecież gdy ma się dobre zamki, to za zamkniętymi drzwiami dziać się mogą różne rzeczy… !

Spot cieszy się ogromną popularnością w internecie. W nieco ponad miesiąc reklamę obejrzało ponad 200 tysięcy osób. Kolejne spoty promujące marki LOB i Yeti ujrzą światło dzienne niebawem.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

 

 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się