Pomysł na kampanię opiera się o pojedynek rewolwerowców, odbywający się 31 grudnia na Dzikim Zachodzie. Główne postaci w spocie zagrali Bartosz Bielenia i Nikodem Rozbicki. Dodatkowo, dołączył do nich Zbigniew Hołdys, który wystąpił w roli starego rewolwerowca.
Sylwestrowy Patrol Animalsów to inicjatywa stowarzyszenia OTOZ Animals, mająca na celu pomoc zwierzętom przerażonym hukiem wystrzałów petard i fajerwerków. Kilka chwil nieodpowiedzialnej zabawy, kosztuje wiele zwierząt przeżywanie traumy, a nawet życie. Stowarzyszenie apeluje do strzelców, aby zrezygnowali z fajerwerków lub przynajmniej ograniczyli ich ilość. Jednocześnie, prosi o wpłaty darowizn na pomoc zwierzakom.
Zobacz również
Dzięki wpłatom, OTOZ, w nocy z 31 grudnia 2024 na 1 stycznia 2025, będzie reagować na sygnały dotyczące wystraszonych i błąkających się samotnie zwierząt, które w stresie i popłochu często giną, znajdując śmierć pod kołami samochodów lub gubiąc się i nie odnajdując drogi do domu.
Komunikację zachęcającą do wpłat przygotowały wspólnie agencja reklamowa Kierunek Kreatywny oraz Studio Filmowe OTOFILM. W produkcji oraz obsłudze kampanii pomogli także Zooplus, Vein, Gazeta.pl portal Ratujemy Zwierzaki oraz dom mediowy Czarna Owca.
Wpłat można dokonać na stronie. Więcej o kampanii przeczytasz tutaj.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
źródło: mat. prasowe, opracowanie: Agata Drynko
Słuchaj podcastu NowyMarketing