„Strzel kasą na zwierzaki”: OTOZ Animals na pomoc zwierzakom w sylwestra

„Strzel kasą na zwierzaki”: OTOZ Animals na pomoc zwierzakom w sylwestra
Stowarzyszenie OTOZ i Kierunek Kreatywny ruszyły z kampanią „Strzel kasą na zwierzaki”, której celem jest zebranie funduszy na wsparcie Sylwestrowego Patrolu Animalsów Stowarzyszenia OTOZ. 
O autorze
1 min czytania 2024-12-03

Pomysł na kampanię opiera się o pojedynek rewolwerowców, odbywający się 31 grudnia na Dzikim Zachodzie. Główne postaci w spocie zagrali Bartosz Bielenia i Nikodem Rozbicki. Dodatkowo, dołączył do nich Zbigniew Hołdys, który wystąpił w roli starego rewolwerowca.

Sylwestrowy Patrol Animalsów to inicjatywa stowarzyszenia OTOZ Animals, mająca na celu pomoc zwierzętom przerażonym hukiem wystrzałów petard i fajerwerków. Kilka chwil nieodpowiedzialnej zabawy, kosztuje wiele zwierząt przeżywanie traumy, a nawet życie. Stowarzyszenie apeluje do strzelców, aby zrezygnowali z fajerwerków lub przynajmniej ograniczyli ich ilość. Jednocześnie, prosi o wpłaty darowizn na pomoc zwierzakom. 

Dzięki wpłatom, OTOZ, w nocy z 31 grudnia 2024 na 1 stycznia 2025, będzie reagować na sygnały dotyczące wystraszonych i błąkających się samotnie zwierząt, które w stresie i popłochu często giną, znajdując śmierć pod kołami samochodów lub gubiąc się i nie odnajdując drogi do domu.

Komunikację zachęcającą do wpłat przygotowały wspólnie agencja reklamowa Kierunek Kreatywny oraz Studio Filmowe OTOFILM. W produkcji oraz obsłudze kampanii pomogli także Zooplus, Vein, Gazeta.pl portal Ratujemy Zwierzaki oraz dom mediowy Czarna Owca. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Wpłat można dokonać na stronie. Więcej o kampanii przeczytasz tutaj.

źródło: mat. prasowe, opracowanie: Agata Drynko

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS Psie całusy na Times Square. ASPCA okazuje wdzięczność za uratowanie życia zwierząt

Psie całusy na Times Square. ASPCA okazuje wdzięczność za uratowanie życia zwierząt
NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS2 #CharytatywnaChoinka: pomóż bezdomnym psiakom i kociakom