MOSSO rozpoczyna współpracę z agencją Washing Machine

MOSSO rozpoczyna współpracę z agencją Washing Machine
Pod hasłem „Niech mayo co kochają” ruszyła kampania świąteczno-karnawałowa majonezów MOSSO, marki należącej do japońskiej firmy Kewpie Corporation, która stawia na wysoką jakość produktów oraz innowacyjną komunikację. 
O autorze
1 min czytania 2024-12-06

Storytelling marki, w odróżnieniu od konkurencji, nie odwołuje się wyłącznie do tradycyjnej formy spożywania majonezu – na święta Bożego Narodzenia przede wszystkim jako dodatku do warzywnej sałatki, ponieważ, z uwagi na swój wyjątkowy smak i kremową konsystencję, majonez MOSSO wzbogaca smak m.in. kanapek, bez których aż 97% Polaków nie wyobraża sobie dnia – zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez IPSOS. 

Nowym kierunkiem strategicznym marki są „Niezliczone wrażenia dla podniebienia”. MOSSO jest przewodnikiem w świecie niekończących się doznań smakowych. Jeśli sałatka to nie tylko ta tradycyjna – warzywna. Jeśli kanapka to taka, którą zjemy z rozkoszą, a jak frytki, to po belgijsku – z majonezem. 

Jest przecież tyle doskonałych, niestandardowych przepisów i pomysłów kulinarnych, a my, jako konsumenci, coraz częściej pozwalamy sobie eksperymentować w kuchni i próbować połączeń przeróżnych smaków. Kultura jedzenia poza domem, w szczególności w restauracjach typu bistro / talerzykowych, staje się, w szczególności dla zetek i młodszych millenialsów z większych miast, elementem lifestylu i urozmaiceniem codziennej kuchni. Przenoszą ją do swoich domów, a następnie dzielą się swoimi doświadczeniami i używanymi produktami z rodzicami i dziadkami. 

Założeniem kampanii jest inkluzywność. Choć komunikacja targetowana jest głównie do młodszej grupy, to tak, aby z jej pomocą dotrzeć także do starszego pokolenia. Hasło „Niech mayo co kochają” kierowane jest do zetek i millenialsów, ale ma brzmieć także „swojsko” dla xów i bumerów.  

Jednym z głównych celów kampanii jest dalsze budowanie świadomości marki MOSSO, dlatego logo marki stało się bazą do zaprojektowania kampanijnego KV. Jego głównym motywem jest logomania nawiązująca do tradycji budowania kreacji wokół brandu przez znane, luksusowe marki modowe. MOSSO, poprzez zastosowanie tej formy graficznej, ma kojarzyć się z wyjątkowymi i inspirującymi produktami w kategorii sosy, majonezy, musztardy, chrzany.

Kampania, z uwagi na ograniczoną lokalnie dostępność produktów MOSSO, swoim zasięgiem obejmuje głównie województwa mazowieckie i podlaskie. Realizowana jest w kanałach digital (display, mobile, video, Google i Meta, rich media), DOOH, digital indoor, a jej przedłużeniem są materiały POS w miejscach sprzedaży.     

Strategię komunikacji oraz kreację kampanii przygotowała agencja kreatywna Washing Machine. Za strategię mediową i zakup mediów odpowiada hi GRUPA. Po stronie Mosso – opiekę nad kampanią sprawuje Edyta Wuszter.

Artykuł powstał we współpracy z agencją Washing Machine.