Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Dowiedz się, czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Agencja Mediaverse poprowadzi kampanię online nowego smartfona myPhone LUNA

We wrześniu pojawił się na rynku smartfon myPhone LUNA, najnowszy produkt polskiego producenta smartfonów i telefonów komórkowych. Konkurs na obsługę mediową marki w Internecie wygrała agencja marketingu online Mediaverse z Wrocławia.
O autorze
1 min czytania 2014-09-08

Kampania, wprowadzająca na rynek nowy smartfon myPhone LUNA, wystartowała 8 września i potrwa do końca października. Za obsługę mediową odpowiadać będzie Mediaverse, agencja specjalizująca się w najnowszych trendach reklamy internetowej (RTB, Mobile, Video, Google, Retargeting) oraz analityce webowej. W ramach launchu nowego produktu agencja będzie odpowiadać planowanie, zakup mediów. Ponadto działania obejmą również realizację i optymalizację kampanii reklamowej online, w tym m.in. rozwój programu partnerskiego, aktywności online rozliczanych w modelu CPS, kampanię Adwords zarówno  w wyszukiwarkach, jak i w sieci reklamowej Google oraz kampanię display, w której dodatkowo zostanie wykorzystany model zakupu powierzchni Real Time Bidding.  Na potrzeby kampanii stworzono profil behawioralny (audience targeting), który wykorzysta  dane o intencjach zakupowych Użytkowników, w tym dane pochodzące zarówno z porównywarek cenowych, jak i partnerów biznesowych producenta. W przyszłości planowana jest również zintensyfikowana kampania video online.  

Synergia działań w ramach kampanii reklamowej dla myPhone LUNA ma na celu skuteczne wprowadzenie produktu na rynek, zwiększenie jego rozpoznawalności, a także realizacje celów sprzedażowych producenta.

Nowoczesny smartfon LUNA o unikalnym i smukłym designie, z ekranem o przekątnej 5.5” IPS i rozdzielczości HD 1280x720px, pojawił się w przedsprzedaży, na początku września. Będzie dostępny w sklepie producenta w promocyjnej cenie, wraz z dodatkowymi bonusami takimi jak: starter Mobile Vikings z kwotą 19 zł do wykorzystania i pakietem 2GB Internetu, power bank oraz składany pokrowiec. Przedsprzedaż potrwa do 23. września, później produkt trafi do szerokiej dystrybucji.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj