Nowa odsłona serwisu Szafa.pl

Od września br. serwis Szafa.pl wzmocnił bezpieczeństwo zakupów oraz postawiał na wiarygodność wszystkich osób biorących udział w procesie zakupowym. Portal Szafa.pl uruchomił liczne funkcjonalności w tym usługę Bezpieczna Szafa.pl oraz Gwarancja Szafa.pl, a także wprowadził nowy wygląd serwisu.
O autorze
2 min czytania 2014-09-09

Szafa.pl, jeden z największych modowych serwisów sprzedażowych dla kobiet, które sprzedają i wymieniają się ubraniami, od września br. przeszedł metamorfozę – zmienił wygląd, wprowadził szereg nowych funkcjonalności i udogodnień dla użytkowniczek/ów, ale przede wszystkim postawił na większe bezpieczeństwo osób kupujących.

„Szafa.pl to serwis wielowymiarowy. Znajdą tu swoje miejsce osoby, które chciałyby sprzedać lub wymienić się ubraniami zarówno używanymi jak i nowymi, dlatego tak ważne jest dla nas bezpieczeństwo zakupów i komfort korzystania z serwisu” – mówi Bartek Dudzik, Brand Manager Szafa.pl. „Postawiliśmy także na redesign serwisu. Nowoczesny wygląd wprowadzony został nie tylko ze względów estetyczny, przede wszystkim sprawia, że strona działa bardziej efektywnie, a zdjęcia ładują się szybciej” – dodaje B. Dudzik.

Program Bezpieczna Szafa.pl to ogół działań poprawiających bezpieczeństwo użytkowniczek/ów na serwisie Szafa.pl. W ramach tej usługi mieszczą się takie działania jak: bezpieczne i szybkie płatności online, zabezpieczenia serwisów i serwerów oraz ochrona danych osobowych. Cały czas promowana jest także weryfikacja kont użytkowniczek poprzez przelew bankowy, ponieważ jest to jedna z najpewniejszych form potwierdzenia tożsamości. Został wprowadzony także status “Zaufanej Szafowiczki” przyznawany za same pozytywne komentarze wystawiane po realizacji transakcji.

Rozbudowane zostało Centrum Bezpieczeństwa, w którym znajdą się porady na co zwrócić uwagę przed dokonaniem transakcji oraz podczas finalizacji transakcji. Tak, jak dotychczas, będzie działało Centrum Rozwiązywania Sporów, gdzie użytkowniczkom pomaga się w rozstrzygnięciu problemów – zarówno drogą mailową, jak i telefoniczną.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kolejną nowością i dużą zmianą, jest uruchomienie usługi Gwarancja Szafa.pl, czyli Programu Ochrony Kupujących. Będzie to zakres działań zmierzających do zapewnienia odpowiedniej ochrony osobom kupującym na wypadek oszustw. Cały czas serwis będzie ściśle współpracować z Policją.

„Dzięki uprzejmości Policji został przygotowany specjalny wywiad, w którym Inspektor dr Mariusz Sokołowski – Rzecznik Prasowy Komendy Głównej Policji w Warszawie, udziela informacji, jak zgłosić oszustwo i jakie jest dalsze postępowanie w tej sytuacji. Dołożyliśmy wszelkich starań, żeby serwis Szafa.pl gwarantował bezpieczeństwo i jakość zakupów, a w razie potrzeby oferował niezbędne wsparcie osobom kupującym i zwrot wartości zakupów” – informuje Weronika Krystoń, PR Manager Szafa.pl

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Grupa Szafa.pl to grupa uzupełniających się serwisów społecznościowych i informacyjnych, ponad 2,5 miliona użytkowniczek/ów oraz 1,5 milion fanek/ów na facebook.com. W skład portfolio serwisów wchodzą Szafa.pl, Zszywka.pl, Szafiarenka.pl, Szafka.pl, Stylistki.pl, Cekin.pl, MIUMAG.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Szafa.pl to społeczność kobiet, które „uwalniają swoje ciuchy”, by podążać za nowymi trendami. Serwis oferuje nie tylko możliwość kupna czegoś fajnego i modnego, ale także wymianę i sprzedaż swoich ubrań, akcesoriów, czy kosmetyków. Szafa.pl przez 5 lat swojej działalności zdobyła zaufanie ponad 1,3 miliona aktywnych Szafowiczek, które wciąż zmieniają swoją garderobę oraz doradzają sobie w kwestii mody, wymieniają się inspiracjami a także prowadzą ciekawe rozmowy na szafa.pl.

Przydatne strony:
Bezpieczna Szafa
Gwarancja Szafa
Wywiad