Od początku koordynuje prace zespołu Corporate PR oraz odpowiada za doradztwo strategiczne dla jej Klientów.
Powodem zaproszenia Dyrektora Zarządzającego Grzegorza Ćwieka do grona udziałowców w Procontent Communciation jest dynamiczny rozwój naszej agencji w obszarze PR korporacyjnego oraz komunikacji kryzysowej. Prowadzony przez Grzegorza zespół konsultantów realizuje tego rodzaju projekty w oparciu o międzynarodowe standardy w doradztwie komunikacyjnym, co ma istotny wpływ na poszerzanie portfolio klientów korzystających z usług naszej agencji – podkreśla Iwona Kubicz, Prezes Procontent Communication Global Reach PR.
Zobacz również
Kampanie komunikacyjne stworzone przez zespoły Procontent dla największych międzynarodowych marek są nagradzane w konkursach branżowych. Agencja w sierpniu została nagrodzona statuetką Stevie Awards za kampanię społeczną „Ciśnienie na życie”, której sponsorem jest Polfa Warszawa Grupa Polpharma. Natomiast za działania organizacyjne i komunikacyjne odpowiada agencja Procontent Communication.
Kampanie Procontent Communication zostały sklasyfikowane w pierwszej dziesiątce najlepszych według TOP 25 Communication Campaign. Agencja otrzymała nagrodę Magellan Awards: 2 nagrody Golden Awards w kategorii Community Relations, Golden Award w kategorii Corporate/ Organizational. Jak również Stevie Awards Golden Award w kategorii Reputation/Brand Managment – Top 10 najlepszych kampanii PR na świecieb oraz Spotlight Award.
Grzegorz Ćwiek jest absolwentem Instytutu Nauk Politycznych na Uniwersytecie Warszawskim. Ukończył specjalizację Marketing Polityczny. Doświadczenie z zakresu Public Relations zdobywał, pracując jako rzecznik Zarządu Transportu Miejskiego w Warszawie oraz szef biura prasowego w Mazowieckim Urzędzie Wojewódzkim. Był związany m.in. z On Board, Glaubicz Garwolińska Consultants oraz Hill&Knowlton, w których do jego obowiązków należało przygotowywanie i koordynacja strategii komunikacyjnych, zarządzanie sytuacją kryzysową, działania Public Affairs i lobbing. Grzegorz ma rozbudowane doświadczenie w tworzeniu i prowadzeniu projektów Corporate PR oraz Crisis Communication. W swojej karierze pracował dla takich Klientów jak: WFDiF, INCO – VERITAS S.A., Allen&Overy, Polish Energy Partners, Polskie Stowarzyszenie Energetyki Wiatrowej, Aeronautics Ltd. i Przewozy Regionalne, HAWE S.A., Bank DnB NORD, Bank BPH S.A., Ergo Hestia, Diageo Polska, Lidl Polska, Intermarche, Metsa Group, Europejskie Forum Nowych Idei, Boeing Company, GlaxoSmithKline oraz innymi firmami z branży farmaceutycznej.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Słuchaj podcastu NowyMarketing