Już od września w warszawskich piekarniach zakupione pieczywo będzie opakowane w … poezję lub grafikę.
W projekcie przedstawione są polskie wiersze z domeny publicznej, zaprezentowane w typograficznej interpretacji. Równolegle, na dużych opakowaniach znajdują się grafiki i szkice. Oszczędna kolorystyka i papier pakowy są dla nich idealnym tłem. Cykl graficzny w ramach projektu „Wiersz Powszedni”, rozpoczyna się motywami baśniowymi.
Zobacz również
-
Centralizacja i personalizacja: podwójna moc obsługi klienta w social media [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [6-12.09.24]: NowyMarketing Podcast o strategii miast, marketerzy a współpraca Roblox i Shopify, ekologia w marketingu wg jurorów Effie Poland
-
#PolecajkiNM cz. 23: The LIONS Creativity Report 2024, „Wyprostuj spojrzenie”, NotebookLM, Open AI o1
„Wszystko zaczęło się od projektu, który zrealizowaliśmy wspólnie z portalem Literatur.pl” – opowiada Monika Borysiak, specjalista ds. marketingu handlowego w Inter Europol Piekarnia Szwajcarska – “Pomysł bardzo nam się spodobał i kiedy Leniva Studio zaproponowało nam uczestnictwo w projekcie „Wiersz Powszedni”, od razu zdecydowaliśmy się w nim uczestniczyć.”
Projekt rozpoczyna się we wrześniu 2014 roku i będzie kontynuowany w następnych miesiącach. Organizatorzy są otwarci na opinie konsumentów – w tym na propozycje kolejnych wierszy i grafik.
Za pomysł oraz realizację odpowiedzialna jest Leniva Studio.
#PolecajkiNM cz. 23: The LIONS Creativity Report 2024, „Wyprostuj spojrzenie”, NotebookLM, Open AI o1
Więcej na stronie oraz na FanPage’u.
Słuchaj podcastu NowyMarketing